Pircēja sūdzas par attieksmi Agneses Zeltiņas rotu veikalā

tautaruna.lv 17.jūlijs 2021, 10:11
 
Ilze Zvēra/F64
Kāda aktrises Agneses Zeltiņas radītā rotu veikala "SOULSTONES by Agnese Zeltiņa" kliente sūdzas par apkalpošanas kvalitāti.
Portālā "sudzibas.lv" viņa raksta, ka pret saņemto rotu viņai pretenziju nav, savukārt tāda apkalpošanas kvalitāte, ar kādu kliente saskārās, pēc viņas teiktā, nav pieņemama, īpaši tādam pazīstamam vietējam zīmolam.

"Mammai pasūtīju aproci no veikala pirmdien. Apstiprinājums ar Omniva izsekošanas numuru atnāca nākamajā pēcpusdienā. Pēc trīs dienām, spriežot pēc Omniva rīcībā esošās informācijas, sūtījums netika pārvietots.


Sākumā mēģināju sazināties ar veikalu caur e-pastu, bet e-pasti tiek automātiski sūtīti no [slēpt]@demo.carshop.lv, un šī adrese nav pareiza, tur nevar atbildēt. Otra opcija ir uzrakstīt caur saziņas logu pašā mājaslapā, bet arī tur neatbildēja. BUJ sadaļā interneta mājaslapā ir latīņu teksts, kas tikai aizpilda vietu (sajūta, ka mājaslapu ir veidojis students, kas savu darbu nav pabeidzis).


Pēc vairākiem mēģinājumiem es beidzot sazvanīju veikalu, un man pateica, ka vispār manu pasūtījumu nevar izpildīt (kaut arī pasūtījums bija apmaksāts un apstiprinājums jau bija man nosūtīts), jo nav tās aproces krāsas, ir tikai citā krāsā (kāpēc es to uzzinu pati uzzvanot, nevis mani informē laicīgi un piedāvā aizvietošanu). Aizvietotās aproces krāsu es arī nevarēju apskatīt mājaslapā, jo tās bilde nebija izvietota.


Rezultātā es piekritu aizvietošanai, bet manu aproci nosūtīja tikai 2 darba dienas vēlāk, jo, redz, kurjers brauc tikai noteiktajā laikā. Saņēmu aproci pusotru nedēļu vēlāk, bet pati aproce ir ok.

Manuprāt, tāda attieksme pret klientu nav pieņemama, īpaši tādam pazīstamam vietējam zīmolam.


Man sanāk regulāri pasūtīt dažādas preces internetā, ja kaut kas trūkst/nav pieejams, par to pats veikals informē pirms izveido izsekošanas numuru pakai.
Noteikti gan šo pakalpojumu neizmantošu, gan arī šīm rotām atradīšu alternatīvu," pieredzē dalās kliente.

Iepriekš vēstījām, ka Zeltiņa, kas 2013.gadā nodibinājusi savu rotu zīmolu "Soulstones by Agnese Zeltiņa", sava biznesa attīstību salīdzināja ar smagu mācību stundu, ko dzīve devusi, taču viņa uzsvēra, ka ātri mācās, tika vēstīts Ievas Jātnieces materiālā "Joprojām mācos dzīvot" izdevumā "Santa".

Kā sacīja Agnese, tagad viņa pārdod mazāk, bet dzīvo balansā.

"

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 10:12

Jaunākās diskusijas