Kāda tūrisma aģentūra pamatīgi piekrāpj Latvijas iedzīvotājus

tautaruna.lv 15.jūnijs 2021, 17:30
 
Vladislavs Proškins/F64
Jana un Alīse ir ir vienas no daudzajiem ceļojumu aģenta ”BKS Travel” upuriem, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Cietušajiem pērn bija paredzēts brauciens uz Turciju. Pandēmijai pieņemoties spēkā, braucieni tika pārcelti uz šo gadu. Tuvojoties noliktajam datumam, kļuva skaidrs, ka nekāda atpūta Turcija nesanāks.

Atpūtnieki ceļojumu aģentūrai Latvijā iemaksājuši vairākus tūkstošu, taču šobrīd jau droši saka, ka esot apkrāpti.

Janas ģimene bija paredzēti divi braucienu uz Turciju, aģentam samaksāti aptuveni 8000 eiro. Alīsas ģimene par braucienu samaksājusi 3035 eiro, līdzvērtīgu summu samaksājusi arī draudzenes ģimene, ar kuru bija plānots kopā atpūsties.

”BKS Travel” piedāvājums bijis labs - lidojums, viesnīca, kurā viss iekļauts, kā arī aizvešana uz un no lidostas. Janas ģimene arī iepriekš ar aģentūru sadarbojusies, tādēļ nešaubījās, ka viss būs kārtībā.

Šobrīd sievietes apzinājušas jau vismaz 40 cietušos, kuri tūrisma aģentūrai ”BKS Travel” samaksāja iespaidīgas summas, taču braucieni nenotika.

Ar “Bez Tabu” sazinājušies arī citi cietušie, kuri tāpat kā Jana un Alise jau pilnībā vai daļēji apmaksājuši savus ceļojumus. Apmaksa notikusi brīdī, kad uzņēmumu vadījusi Karīna, tuvojoties ceļojumu datumiem, uzņēmums pārdots kādam Antonam. Karīna dzīve esot gribējusi pārmaiņas un vairs nenodarbojas ar tūrismu. Sazvanot Antonu, kurš tūrisma aģentūru iegādājies, komentārs ir īss: ”Man neviens neko nav maksājis. Interesējieties policijā, kā tas viss notika.”

Nu arī Antons uzņēmumu pārdevis, un tā īpašnieks ir Krievijas pilsonis Jurijs. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs uzņēmumam uz pusgadu apturējis licenci, tomēr izskatās, ka tas īpaši neuztrauc jaunos īpašniekus - viņi uzsākuši uzņēmuma likvidēšanu.

"”BKS Travel” ir tūrisma aģents, kas noslēdzis līgumu ar patērētājiem par kompleksajiem, ko izpilda tūrisma operators. Normatīvie akti paredz, ka patērētāji sākotnēji vēršas pie tūrisma operatora, kam līgums bija jāizpilda. Jānoskaidro, vai aģents ir samaksājis patērētāju iemaksāto summu," skaidro PTAC.

Patērētāju sargi par ”BKS Travel” saņēmuši četrus iesniegumus un snieguši 21 konsultāciju. Ikvienam apkrāptajam ar iesniegumu jāvēršas arī Valsts policijā. Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijā norāda, ka uzņēmums nav bijis asociācijas biedrs.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 15:57

Jaunākās diskusijas