Absurds? Lai sazinātos ar māti Jelgavas slimnīcā, sievietei jāmaksā barga nauda

tautaruna.lv 29.janvāris, 9:59
 
Ilustratīvs attēls / Kaspars Krafts/F64
Kāda sieviete neslēpa sašutumu par to, ka zvanam uz Jelgavas slimnīcu viņas sakaru operators piemēro paaugstinātu maksu.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka uz slimnīcas ķirurģijas nodaļu nākas zvanīt vairākas reizes dienā, un par katru zvanu tiek piemērota paaugstināta maksa.

"Mana 88 gadus vecā māte ārstējas ķirurģijas nodaļā. Gan vecuma, gan slimības dēļ stāvoklis ir smags. Karantīnas dēļ nekādi apmeklējumi nav iespējami. Nav iespējama arī klātienes tikšanās ar medicīnisko personālu. Tātad jebkāda informācija par slimnieces stāvokli ir saņemama tikai telefoniski. Uz nodaļu nākas zvanīt vairākas reizes dienā. Un katram tādam zvanam tiek piemērota paaugstināta maksa!" sašutusi ir pacientes meita.

Viņa uzsver, ka pirms katra zvana sakaru operators brīdina par paaugstinātu zvana maksu. Sazinoties ar operatoru, tiek skaidrots, ka šādu maksu noteikusi slimnīca.

Jau iepriekš ziņots gan par ārstu un medicīnas darbinieku bieži vien negatīvo attieksmi pret pacientiem dažādās Latvijas medicīnas iestādēs, gan nepieņiemamām lietām un situācijām, kas notiek slimnīcās.

Piemēram, kāda paciente vaino Stradiņa slimnīcas mediķus paviršībā un pēc notikušā vairs nekad nevēlas ārstēties Stradiņu slimnīcā.

Avots

Komentē 8

 
Anonīms
 

Re, ko izdomājuši! :)

29.janvāris, 11:38 Atbildēt

Bizness, ka tik nauda ripo.

29.janvāris, 12:19 Atbildēt

Nedomāju, ka tas ir kaut kas slikts. Ļoti bieži uz slimnīcām zavana viena pacienta vairāki piederīgie un prasa vienus un tos pašus jautājumus - kā jūtas, vai paēdis utt. Ja nodaļā guļ 20 pacienti un katru dienu zvana par vienu pacientu 2 piederīgie, tad pa kuru laiku, lai mediķi ārstē un aprūpē pacientus? Vai vēl viens variants, kad zvanītājs lūdz nodaļas telefonu iedot pacientam, lai aprunātos. Tas aizņem līniju uz 5min vismaz. Un tad sūdzas, ka nevar sazvanīt nodaļu. Pacientiem pašiem ir savi telefoni uz kuriem var zvanīt un apjautātes kā iet? Par to ar ko pacients tiek ārstēts nedomāju, ka būtu jāzvana katru dienu vairākas reizes. Lielāko daļu no ārstēšanas tāpat lielākā daļa nesaprot. Domāju, ka šādam maksas telefonam jābūt katrā slimnīcā, lai pirms zvanīšanas kārtīgi izdomā ko grib teikt un vai tas ir svarīgi. Ja pa retam pazvanīs uz slimnīcu un apjautāsies par ārstēšanu telefona rēķins nebūs nemaz tik liels.

29.janvāris, 23:21 Atbildēt

Cerams ka tev pasai bus jamaksa pa katru zvana norunato sekundi jeb uz kuru vietu.

31.janvāris, 22:06 Atbildēt

Slimnīca maksu nenosaka. Pats tur strādāju. Maksu nosaka operatori. Jelgavas pilsētas slimnīcas sakarus nodrošina operators SCS Telecom, uz kuru zvanot daļa operatoru piemēro minūtes tarifu, neiekļaujot to bezmaksas zvanos, bet slimnīca par to atlīdzību nesaņem. Zvanot no Latvijas mobilā telefona numuriem, nekāda maksa par zvanu uz jebkuru Jelgavas pilsētas slimnīcas numuru netiek piemērota. SLIMNĪCA NEPELNA AR ZVANIEM!

30.janvāris, 11:55 Atbildēt

toties slimnīcas ar lohotronu pelna. Mana pieredze ,ka izraksta zāles super dārgas un vitamīnus kuri nekam nelīdz konkrētai vainai.

30.janvāris, 12:25 Atbildēt

Līdzīga situācija arī RAKUS -Gaiļezerā Insulta nodaļā, kur ne nodaļas vadītāja Tilgale, ne ārstējošais ārsts neatbild uz zvanu , bet vidējais medicīniskais personāls saka, ka nav tiesības sniegt kādas izziņas. Vai tiešām slimnīcu vadība nevar organizēt, lai būtu saziņa ar slimnieku un medicīnisko darbinieku, lai noskaidrotu situāciju.

30.janvāris, 12:32 Atbildēt

slimnica noteikusi augstako tarifu? vai tad jebkura iestade var noteikt tarifu zvanu operatoriem? kaut kas neiet kopa!

31.janvāris, 18:09 Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 0:40

Jaunākās diskusijas