Rīdziniece Vita dalās pieredze, cik izaicinoši bijis ratiņkrēslā pa kāpnēm nokļūt 2. stāvā reģistratūrā un pie ārsta. Neviens neesot varējis pateikt, ko lai iesāk.? Lūgusi strādnieku, kuri ēkā veikuši remontdarbus, palīdzību. Vīrieši viņu uznesuši augšā.
Slimnīcas galvenais ārsts informē, ka ēkā tiek veikti remontdarbi, tostarp pārbūvēts lifts. Esot vairāki risinājumi, kā nodrošināt pakalpojumu personām ar kustību traucējumiem. Ka lifts kopš marta nedarbojas, ir izvietoti paziņojumi vairākās vietās un informācija, kur jāzvana, lai organizētu palīdzību. Piesakot vizīti, jāinformē, ka ir kustību traucējumi, un ārsta pakalpojums tiks nodrošināts citā ēkā, kur ir vides pieejamība. Dakteris akcentē, ka reģistratori arī informē pacientus, ka lifts nedarbojas.
Sastaptie pacienti gan noliedz, ka, piesakot vizīti, viņi būtu informēti, ka lifts nedarbojas.
Galvenais ārsts ir pārsteigts, uzzinot, ka praksē plāns B ne vienmēr darbojas. Akcentē, ka informācija, ka lifts nedarbojas, ir ne tikai pie ēkas un ēkā, bet arī slimnīcas mājaslapā. Ir norādes, kā rīkoties? Turklāt šis esot pirmais gadījums, ka pacientam ratiņkrēslā radušās problēmas ar nokļūšanu pie ārsta.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.