Pasažiere uzskata, ka "airBaltic" dēļ pamatīgi piekrāpta [papildināts]

Viktorija Gabrjuna 23.sep
 
Romāns Kokšarovs/F64
Kāda sieviete raksta, ka Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" pārdevusi biļeti uz lidojumu, kas neeksistē.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka kompānija pārdod neeksistējošus lidojumus, kad pircējs iegādājas biļeti, bet dažas dienas vēlāk atnāk e-pasts, ka lidojums ir atcelts.

"airBaltic šobrīd pārdod neeksistējošus lidojumus, kad iegādājies biļeti, dažas dienas vēlāk atnāks e-pasts, ka lidojums ir atcelts, protams, tu vari rezervēt citu lidojumu, ja nu brīnuma kārtā izdosies sazvanīt aviokompāniju uz norādīto maksas tālruni. Jo uz rakstiskiem jautājumiem viņi vienkārši neatbild. Kad tomēr izdosies sazvanīt, izrādīsies, ka visi lidojumi pēkšņi ir atcelti līdz 1.10.20 un varbūt vēl ilgāk!


Nevienā momentā, rezervējot biļetes, netiek sniegta informācija, ka šie reisi vispār kopš marta vidus nav notikuši un nenotiks. Manā gadījumā Maskava - Rīga, to es uzzināju tikai sazinoties ar Latvijas vēstniecību. Kas vēl jauki, kad sazinies ar aviokompāniju, viņi pasaka, ka naudu atgriezīs 3-4 mēnešu laikā! Kā tas ir iespējams 21.gadsimtā?


Vēl brīnišķīga servisa piemērs un tīrākā krāpšana caur telefonisku sarunu, kur darbiniece bez jebkādām problēmām piereģistrēja arī manu mājdzīvnieku šim pašam lidojumam, jā, laipni apstiprināja sēdvietu, noteikumus, atsūtīja rēķinu - un tas visss uz neeksistējošu lidojumu! Kā tas vispār ir legāli? Iekasēt naudu un nepiegādāt pakalpojumu. Piedāvāt naudas vietā dāvanu karti, kad lidojumi vienkārši nenotiek. Pretīga, melīga kompānija," raksta kliente.

Savukārt uzņēmuma pārstāvji norāda, ka airBaltic lidojumus izpilda tikai saskaņā ar atbildīgo iestāžu un iesaistīto valstu rīkojumiem un rekomendācijām, kā prioritāti izvirzot darbinieku un pasažieru veselību un drošību. Ņemot vērā dažādu lēmumu izskatīšanas un pieņemšanas biežumu, iepriekš plānotie reisi tiek atcelti tikai tad, kad ir nepārprotami skaidrs, ka tos nedrīkstēs izpildīt.

Katru nedēļu, balstoties uz aktuālo un bieži mainīgo iknedēļas ziņojumu no SPKC par koronavīrusa izplatību valstīs, airBaltic pārskata un pielāgo lidojumu grafiku. Noteikumi strauji mainās un atšķiras dažādās valstīs, tāpēc uzņēmums ir gatavs atsākt tiešos lidojumus uz Krieviju, Spāniju un citām valstīm, tiklīdz šādi lidojumi tiks atļauti.

airBaltic nevar paļauties uz iespējamām prognozēm un pieņēmumiem, kā situācija varētu mainīties, tāpēc lidsabiedrība seko līdzi valstu izdotajiem regulējumiem tiklīdz tie tiek pieņemti, tajā pašā laikā ņemot vērā arī nākamo regulējumu pārskatīšanas datumu.

Gadījumā, ja paaugstinātas koronavīrusa izplatības dēļ ir atcelts lidojums uz konkrētu galamērķi mazāk nekā 14 dienas pirms izlidošanas, airBaltic pasažieriem piedāvā iespēju ceļojumu samainīt uz citu datumu vai alternatīvu maršrutu nokļūšanai galamērķī. Tāpat ir iespēja arī mainīt atcelto lidojumu uz citu galamērķi no mūsu piedāvātā saraksta līdzīgā attālumā. Papildus tam, ja reiss ir atcelts, tad pasažieri var arī izvēlēties divas papildu opcijas - pieprasīt naudas atmaksu dāvanu kartes (ar papildu vērtību +20 eiro katrā virzienā) vai bankas pārskaitījuma veidā.

Pasažieriem pieejami vairāki saziņas kanāli ar airBaltic - uzņēmumu iespējams sasniegt gan telefoniski, gan ar e-pasta palīdzību, kā arī sociālo mediju kanālos. Tāpat pasažieriem, kuri biļeti iegādājušies uzņēmuma mājaslapā, rezervācijas apstiprinājuma e-pastā norādīts bezmaksas tālruņa numurs, kuru iespējams izmantot saziņai ar airBaltic.

Uzņēmums iespēju robežās ir palielinājis tā zvanu centra un klientu apkalpošanas daļas kapacitāti, taču, ņemot vērā lielo pieprasījumu skaitu, pašlaik joprojām jārēķinās ar ilgāku laiku saziņā ar airBaltic un dažādu pieprasījumu apstrādē. Ienākošo zvanu apjoms ir pieaudzis līdz pat 80% un vidējais sarunas ilgums ir vairāk kā divkāršojies.

Lidsabiedrība aicina pasažierus pirms ceļojuma pārbaudīt ceļojuma noteikumus un lidostu ierobežojumus oficiālajās vietnēs vai vietējās vēstniecībās. Noteikumi strauji mainās un atšķiras dažādās valstīs, tāpēc vienmēr aicinām pārliecināties, ka ir apzināta jaunākā informācija.

Jāpiebilst, ka arī iepriekš klienti ir sūdzējušies par "airBaltic" rīcību. Piemēram, pirms kāda laika rakstījām, ka "airBaltic" pasažieri jau trīs mēnešus gaida savu bagāžu.

Tikmēr pirms pāris nedēļām tika vēstīts, ka "airBaltic" atsākusi lidojumus no Rīgas uz deviņiem papildu galamērķiem.

"airBaltic" atsāka lidojumus no Rīgas uz Amsterdamu, Briseli, Dublinu, Gēteborgu, Lisabonu, Prāgu, Reikjavīku, Vīni un Cīrihi.

Kopumā "airBaltic" šobrīd piedāvā no Rīgas lidojumus uz 35 galamērķiem Eiropā.

Avots

Komentē 3

 
Anonīms
 

Maskava bij aizslēgta, atslēga bij nolauzta. Tu par pandēmiju neko neesi dzirdējusi, gribi sūdzēties, uzraksti konkrētus datumus, ne jau 2 dienas pēc biļešu iegādes 18. septembrī pēkšņi saņēmi kurvīti.

23.septembris Atbildēt

Airbaltic - šmucīga kompānija, liekuļu bars. Reiz Airbaltic neielaida lidmašīnā mūsu 5 cilvēku grupu, kā vēlāk izrādījās, paši nezināja ielidošanas noteikumus Kirgīzijā. Pēc tam arī lidojuma biļetēm iztērēto naudu neatmaksāja un mēnešiem ilgi atrunājās kamēr nospļāvos uz viņiem. Tur viņiem toreiz bija tāds pielīdēja tipa glumais un cietsirdīgais darbonis Jānis Vanags, kurš par smalku kungu uzdodās, bet reāli kopā ar Airbaltic mani apzaga par ap € 4000, kad 5 cilvēki, tai skaitā arī bērni, netikām ielaisti lidojumam. Tas ir viens riktīgs demagogs un šmucīgs cilvēks, tas J.Vanags un negribās ticēt, ka viņa vietā atnākušie būs citādi, jo Tas ir Airbaltic stils – turēties pie savas „taisnīgās” naudas un izžņaugt pasažieri pa max.

24.septembris Atbildēt

Drāzt vairāk to Air Baltic, kamēr paliks pretimnākoši kā Ryanair un Wizzn

26.septembris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 17:26

Jaunākās diskusijas