Baidoties, ka skūteri piemeklējusi kāda nopietna liksta, ko remontdarbnīcā novērst nav iespējams, Rasa piekritusi atgūt samaksāto naudu un meklēt jaunu braucamrīku. Pēc mēneša atskanējis zvans, kas licis vaiņodnieces acīm ieplesties!
Zēna māte raidījumam norāda: “Viņi man pateica, ka viņiem ir divas ziņas - viena ir slikta, viena ir laba. Laba ir tā, ka viņi atdos 415 eiro, sliktā ziņa ir tā, ka viņi man no tās lielās summas man atskaitīs nost 15% par to, ka elektriskais skūteris bijis nosmērēts ar dubļiem, “nokāpļāts”, saskrāpēts. Dēls man ir pedants, viņš to tīrīja, viņš to pieskatīja. Kur viņi mums tos dubļus ir dabūjuši, es nesaprotu!”
Rasa uzņēmuma apgalvojumus sauc par meliem un aicina tos pierādīt. Veikals gan atsakās situāciju komentēt, sakot, ka informāciju par klientiem neizpauž. SIA ”MK TRADE” klientu servisa pārstāvji vien aicina gadījumā, ja patērētājs uzskata, ka pārkāptas tā tiesības, vērsties “RD Electronics” ar rakstveida iesniegumu, uz kuru sniegšot rakstveida atbildi Patērētāju tiesību aizsardzības likuma noteiktajā kārtībā un termiņā.
S. Zarāne uzsver, ka parasti preci vispirms mēģina salabot, taču, ja tas neizdodas, tad var apmainīt pret citu. Ja arī tas nav risinājums, tad tiekot atdota nauda. Ja skūteris iegādāts un izmantots, braucot pa ielām, tad tas nozīmējot, ka ierīce ir lietota, kas neesot pielīdzināma apskatei veikalā, tāpēc varot tikt samazināta summa, kas tiek atdota patērētājam, pamatojoties uz nolietojamības pazīmēm. Kādā apmērā summa tiek samazināta, esot jājautā pašam veikalam.
Kad cerības atgūt dēla braucamrīku un naudu teju vai zudušas, Rasai no veikala pienācis negaidīts e-pasts, kurā SIA “MK Trade” paskaidro, ka, pamatojoties uz servisa centra sniegto informāciju, prece darbojoties atbilstoši ražotāja tehniskajam raksturojumam un izvirzītajām prasībām. Prece esot darba kārtībā. Par to Rasa šaubās, jo izmēģinājuši tā un citādi, bet skūteris nav kustējis uz priekšu ne par metru. Taču apliecinošu dokumentu par to, ka braucamrīks pabijis remontdarbnīcā, Rasa nav saņēmusi. Uzņēmuma pārstāvji mierina, - tas tikšot izsniegts, elektroskūteri saņemot.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā iesaka Rasai pieņemt izvēli par labu skūtera salabošanai, nevis naudas atgūšanai. Ja tomēr ar uzņēmumu vienoties neizdodas, sievietei iespējams vērsties pēc palīdzības pie patērētāju sargiem.
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.