Soctīklos sašutumu izraisa ģimenes sūdzība par restorāna darbinieku attieksmi

tautaruna.lv 15.decembris 2019, 20:42
 
Attēlam ir ilustratīva nozīme / Edmunds Brencis /F64
Soctīklos asu diskusiju vētru izsaucis ieraksts, kurā iedzīvotājs sūdzas par restorānu lielveikalā "Akropole", kurā viņa 6 cilvēku ģimeni ar zīdaini atteikts ielaist iekšējā zonā.
""Grill London Latvia" viesmīļi atsaka ģimenei ( 6 cilv.) ar zīdaini ratos galdiņu iekšējā zonā, jo tur drīkstot iet tikai no 13:00 (bija 12:14). Bet gaitenī, kurā ir galdiņi ar ratiem grūti iebraukt, jo tur galdi ir izvietoti vairākos līmeņos. Un tas šķita nereāli, ja gribi tur paēst. Teicām, ka iesim tad prom, ja nedrīkst, jo citādi šeit paēst nevarēsim. Kad jautājām viesmīlim pie bāra letes, vai vadība šo atbalsta? Atbildēja: vadība ir Lietuva," vēsta profila "Slepenais pircējs" profila ieraksts Facebook.

Ieraksts izpelnījies asu kritiku komentāru sadaļā, kur cilvēki akcentē, ka šādā situācijā nopēlumu izpelnās ģimene, jo cenšas iekļūt restorāna iekšējā zonā pirms tā darba laika sākum. Tāpat komentāros tiek norādīts, ka maza bērna klātbūtne nesniedz ģimenei īpašas priekšrocības: "Piekritīšu vispārējam viedoklim. Zīdainis nekādas priekšrocības nedod. Bērnu jūs sev dzemdējāt nevis iestādēm un ēstuvēm...."

Kāda sieviete komentārā norāda: "Cilvēkiem reizēm liekas,ka visa pasaule tikai viņiem apkārt griežas.Man arī ir mazs bērns,bet nelienu tur,kur tajā brīdī nav iespēja ielīst.Un nepieprasīja,lai visi tagad klanītos man,jo redz es atnācu.No 13,tad no 13 arī jāiet.Citā laikā vajag meklēt citas iespējas,nevis visus pataisīt par vainīgiem."

Kāda komentētāja dalās ar atšķirīgu pieredzi par konkrēto ēdināšanas iestādi: "Mums gan dikti patīk. Parasti ejam tieši uz to zonu, kas "vairākos līmeņos". Un ar visiem ratiem. Tur tikai daži pakāpieni, viesmīļi palīdzēja nonest un uznest, jo bijām tikai sievietes, un nekādu problēmu..."

Arī citos komentāros norādīts, ka iespējams vainīga bijusi paša klienta attieksme: " Un tiešām arī ir jautājums, ar kādu klients tur ir ieradies, jo mums lielāko ties no klientiem attieksme ir: es maksāju - man pienākas! Un tagad un tūlīt, jo man vajag un es gribu..."

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 7:25

Jaunākās diskusijas