"Mediķu nolaidības dēļ bija jāpiedzīvo murgs"; māmiņa sašutusi par notikušo

tautaruna.lv 9.septembris 2019, 18:40
 
Pixabay
Lielu sociālo tīklu lietotāju uzmanību piesaistījis kāda 5 gadus veca zēna mammas stāsts par piedzīvoto Jelgavā. Bērnam bijušas stipras sāpes vēderā, bet ilgstoši netika sniegta nepieciešamā palīdzība.

"Dēls, gandrīz piecgadnieks, 26.augusta vakarā ap 18.00 sāka sūdzēties par sāpēm vēderā - loģiska rīcība - jāved uz uzņemšanu. Tur apskata vispārēji - nozīmē klizmu, palaiž mājās, ja sāpes atkārtojas jāmeklē ķirurgs. Ok, puika samērā jūtas labi! Manipulācija mājās tiek veikta, bērns ap 22.00 aizmieg! Un tomēr 2.30 naktī mostas ar lielām sāpēm, kas drīz vien pieaug jau līdz histēriskai bļaušanai! Zvanu ātrajai palīdzībai! Operatīvi ir klāt! Bērns miegains, sabijies. Temperatūra nav.

Mediķa jautājums - vai šis bij iemesls tik agri mūs saukt. Saprasts - esmu pamodinājusi - nelaipnība! Bet tomēr- tas ir bērns! Jautājumu noignorēju un saku, savu bērnu pazīstu - tas nav nedz niķis, nedz tēlo! Un ar to nav viss - viņa lemj mūs vest uz Jelgavas slimnīcu! Kapēc? Nav ne jausma, jo neticu, ka viņi nezināja, ka Jelgavā nav bērnu ķirurga!

Tukuma uzņemšanas izrakstā minēts - pie atkārtotām sāpēm jāgriežas pie ķirurga! Tā tad kapēc tas tiek ignorēts!? Jelgavas uzņemšana neizpratnē, kāpēc esam kur esam! Es esot varējusi iebilst - turpmāk zināšu! Bet lūdzot Jelgavai pārvest uz Vienības gatvi, tomēr nevar- jābūt slēdzienam! Ok, tiekam Jelgavā pieaugušo ķirurģijas nodaļā! Māsiņa atsakās tik mazam likt katetru, tiek meklēts cits, kas to var izdarīt! Pieslēdz sistēmu. Ap - 10.00 tiek veikta sonoskopija - divi triepieni sānu apvidū - teksts: man nav laika, šodien esmu viena! Tiekot atpakaļ nodaļā, puikam sākas lēkmjveida sāpes! Temperatūra jau 38 grādi. Neviens nesaprot kāpēc, bet netiek arī nekas darīts, lai to novērstu! Pretsāpju zāles dot nedrīkst! Saucu dakteri - vai nu lai paši vai pati vedīšu uz Vienības gatvi! Operatīvi 10 min laikā bij pakaļ neatliekamie un ceļš ved uz Rīgu!

Tiekam pēc 6 h operēti- slēdziens smags, bet stabils! Plīsusi aklā zarna ar smagu sastrutojumu zarnās!

Esmu rūgtumu norijusi! Nekas nevar būt svarīgāks par bērna veselību, bet šoreiz saku, mediķu nolaidības dēļ bij jāpiedzīvo šis murgs! Kapēc es visu šo rakstu? Dalos ar info, savu rūgto pieredzi! Labi, ka viss beidzās labi! Bet to, ko mūsu ģimene ir pārdzīvojusi nenovēlu nevienam! Viens nepareiz lēmums no mediķa, noved pie šādām sekām! Ja viss būtu laicīgi saprasts un izdarīts, mazāk stresa, sirma mata un saldāks miegs! Sargāsim savus mīļos!" vēl Aiga.

Par šādām un līdzīgām situācijām, kad tiek apšaubīta mediķu vai ārstniecības iestādes darbs un kompetence, pacienti aicināti vērsties ar sūdzību Veselības inspekcijā.

Veselības inspekcija uzrauga veselības aprūpes kvalitāti valstī, tajā skaitā arī izskata iedzīvotāju iesniegumus un sūdzības.

Iesniegumu noformē rakstveidā un iesniedz personīgi vai nosūta pa pastu uz adresi Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Iesniegumā jāapraksta problēma un jānorāda dati par iesniedzēju. Sīkākas norādes par informāciju, ko nepieciešams minēt iesniegumā skatīt šeit. Iedzīvotāju iesniegumi Veselības inspekcijā tiek izskatīti bez maksas.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 14:07

Jaunākās diskusijas