"Ņirgājas par cilvēkiem!"; bijušais darbinieks brīdina par kādu vietējo uzņēmumu

tautaruna.lv 27.mai
 
F64
Kāds bijušais veikalu tīkla "Drogas" darbinieks pastāstījis par savu pieredzi, mēnesi nostrādājot vienā no tīkla veikaliem.

Viņš aicina darba meklētājus izvairīties strādāt minētajā veikalā.

"Ja esi darba meklējumos, tad no Drogām labāk izvairies. Nostrādāju tur mēnesi un sapratu, labāk iet prom, un jo ātrāk, jo labāk. Uzņēmums burtiski ņirgājās par cilvēkiem.

Sākumā jau liekas, ka viss ir kārtībā, darba pienākumi nav nekas sarežģīts, kolektīvs patīkams, bet ja vēlies saņemt normālu algu, tad jāņem vērā fakts, ka tādu tur neredzēt! Nesanāks pat izdzīvot no algas līdz algai. Veikalā ir bardaks - pēkšņi pēdējā brīdī var izmainīt grafiku, par ko uzzināsi nākamajā dienā.

Regulāri izskatās, ka vadītāja nesaprot, ko pati tur īsti dara. Par klientu apkalpošanu ir skaidrs - elementārai pieklājībai ir jābūt, bet ne jau skalot darbiniekiem smadzenes par to visas dienas garumā. Plus vēl - lai vairāk par darbiniekiem paņirgātos, jāliek pat speciāli eksāmeni klientu apkalpošanā. Murgs ne uzņēmums! Tāpēc iesaku tur pat kāju nespert darba meklētājiem, arī jauniešiem, kas meklē darbu vasarā," teikts ierakstā.

Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam sūdzas par darba apstākļiem dažādos uzņēmumos Latvijā. Piemēram, pirms kāda laika kād cits bijušais darbinieks aicināja cilvēkus neiet strādāt veikalu tīkla "Drogas" veikalos.

Avots

Komentē 7

 
Anonīms
 

Iziet apmaaciibu klientu apkalposhanaa,taa ir njirgaashanaas par darbinieku? Manispraat,vismaz Riigaa,daudzos veikalos taadu apmaaciibu vajadzeetu ieviest! Ja notiek apmaaciibas,piemeeram,zivju apstraadee un tirgoshanaa,kaapeec nevar apmaciit darbaa ar pirceejiem?!

27.maijs Atbildēt

Tiešām diezgan jocīgi izklausās, ka "pārdevējai" murgs liekās apmācības klientu apkalpošanā.

27.maijs Atbildēt

Biju Beniluksa veikalos un līdz ko pārkāp pār slieksni, tevi sagaida kā pašu firstu , mpiedāvā , rāda, runāfranciski, vāciski , flāmiski un angliski, Prieks, vis sapakots ātri un pavada līdz durvīm. Tur ir daudz mazu bodīšu. Puie mums slāvu kultūra Rīgā Rēzeknē, Liepājā, Daugavpilī.

27.maijs Atbildēt

Diemžēl daudziem tirdzniecības darbiniekiem vajadzētu iziet klientu apkalpošanas kursus,dažiem pat katru dienu,pirms darba uzsākšanas,jo ļoti bieži ir tāda sajūta,ka pārdevējs jums dara lāča pakalpojumu un ir gandrīz vai Dievs..

27.maijs Atbildēt

Ar tādu attieksmi,kā autoram,labāk darbu meklēt tur,kur nav saskarsme ar cilvēkiem..

27.maijs Atbildēt

Tādu apmācību ieteicams veikt arī mazpilsētu veikalos.. citādi, ja mājās tas nav iemācīts, tad, arī darba vietā uzvedība un attieksme no vairuma apkalpojušā peronāla ir vienkārši graujoša.. Nerunāju par pamatiedzīvotājiem..tas ir skaidrs - neapmācīti..infantīli..bet, veikalos tomēr apmācībai būtu jābūt...vismaz elementārā pieklājības normu ievērošanā.. un..varētu jau teikt, ka jaunatnei..bet..nē.. ne tikai jaunatnei.. diemžēl..

27.maijs Atbildēt

kapec nemineja tiesi kur sis veikals atrodas ne jau visur vaditaji ir monstri skaidrs ir viens si vaditaja iet pari likiem ir tada suga

28.maijs Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 12:21

Jaunākās diskusijas