"Sāpīgi ir man un manam maciņam!"; izmisusi pārdevēja lūdz atsaukties pircēju

tautaruna.lv 15.mai
 
F64 Photo Agency
Maija ar sociālā tīkla Facebook starpniecību cer atrast kādu pircēju, kura iegādājusies apģērba komplektu, taču kasieres kļūdas dēļ par to samaksājusi desmit reizes mazāku summu.
"Lūdzu atsaukties sievieti, kura šodien, 11.05.19, plkst.15.55 T/C "Domina" veikalā "Monton" iegādājās šo apģērbu komplektu. Pirkuma summa - 126.92 eiro. Norēķins ar bankas karti. Es, kasiere, vadot karšu terminālī summu, to esmu ievadījusi 12,69, kur, summu vadot, nav ievadīts cipars 2, līdz ar to summa nav pārlekusi 100 eiro slieksnī. Tādēļ iztrūkstošo summu, kas ir 114.23 eiro nākas segt man pašai," raksta nelaimīgā kasierīte.

Maija atzīst, ka pieļāvusi kļūdu, kura ir pircējas ieguvums, taču ir sāpīgi gan viņai, gan viņas maciņam. Kasiere lūdz sievieti atgriezties veikalā un samaksāt atlikušo summu.

Kāds vīrietis ierakstu komentējis, norādot, ka darbā būtu jāstrādā, nevis jāsapņo.

Facebook/ekrānšāviņš

Facebook/ekrānšāviņš

Jāatgādina, ka ļaudis pēdējā laikā mēdz sūdzēties gan par nepieklājīgām kasierītēm, gan tādām, kas pamanās pircējus apkrāpt. Piemēram, kāds vīrietis "Mego" veikala kasieri Valkā raksturo kā nepieklājīgāko darbinieci, kādu viņam jebkad nācies sastapt. Tomēr netrūkst arī tādu, kas slavē veikala darbiniekus. Kāda pircēja atmiņā paliks kasierīte ar "zelta sirdi", kura strādā veikalā "Rimi" Tukuma pusē.

Komentē 15

 
Anonīms
 

Būs laba mācība iedarbināt smadzenes turpmāk...ja vispār tādas ir...

15.maijs Atbildēt

Va' vellos, cik tu gudrs! Vai tik neesi liels boss>

16.maijs Atbildēt

Aivar ! Ka Tu vari runāt par lietām, kas pašam nav. Tu tak esi daunis. Un Tava mamma pērkama sieviete. Tēvs lupatlasis.

16.maijs Atbildēt
Patriks Bitenieks > andris.5a42bb622370e

Apdirst citus nav baigi grūti, paskatoties uz tavu profilu var redzēt, ka tu laikam kautkāds dārzenis esi... man pret to nekas nav, bet uz citiem uzvelt dusmas par savām problēmām nav forši. P.S. Es domāju, ka mentāli esi dārzenis, jeb ierobežots.

16.maijs Atbildēt
Valters Zarins > patriks.bitenieks

Man vienmēr patīk šie vārdi...."paskatoties uz tavu profilu"

21.maijs Atbildēt

Vai viņa patiesi cer, ka tā pircēja atsauksies? Kāds neticams naivums. :D

15.maijs Atbildēt

Pircēju pēc kartes datiem , ar policijas starpniecību ātri vien var atrast. Un kasierei nekas nebūs jāmaksā! Tā kā rīkojies!!!

15.maijs Atbildēt

Kads sakars,policijas? Pirceja nav parkapusi likumu Un neko nav nozagusi, ar karti noreikinajas, kljudijas pardeveja, pec likuma no Pirceja neko pieprasit nevar

20.maijs Atbildēt

Protams ka pircēja atsauksies - un tas būtu tikai normāli !!! Kaadreiz kad straaadaaju bižutērijas veikalā man arii klientes reizēm mēdza aizmirst savus zelta auskarus un bija tikai normāli ka viņām tos atdevām nevis stiepām uz lombardu.. daži auskari reizēm pat gadu nostāvēja un neviens nenāca pakaļ! Taa ka ir normāli būt godīgam un necerēt uz svešu haļavu !!

15.maijs Atbildēt

Veiksmi...

15.maijs Atbildēt

katrā darbā kļūdas maksā naudu!

16.maijs Atbildēt

Tikai nez kapec valdiba izdirs miljonus nodoklu naudas un neviens neatbild

16.maijs Atbildēt
Maris Mednis > rolands.celmins

Būsim godīgi! Arī pārdevēji pret pircējiem, pircēji pret pārdevējiem, valdība pret tautu... Varbūt šajā gadījumā pircējs vienkārši nepamanīja summu atšķirību vai arī nodomāja, ka tā ir veikala rīkota akcija

18.maijs Atbildēt

Problēma nav,ja ir veikts maksājums ar karti.Ārzemēs gan kasieriem neņem nost no algas,Latvija ir kaut kāds unikums.

19.maijs Atbildēt

Zjeel kasieres, jo Dole ir viens no lielveikaliem kur tieshaam var sastapt laipnas paardeveejas, seviskji apgjeerbu nodaljaas ! Ceru ka taa pirceeja atgrieziisies veikalaa un atmaksaas iztruukstosho summu !

21.maijs Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 17:43

Jaunākās diskusijas