Sieviete izmisumā: Katru mēnesi no viņas konta pazūd nauda

tautaruna.lv 9.apr
 
Dmitrijs SUĻŽICS, F64 Photo Agency
Par slaveno Stokholmas diētu, šķiet, ir dzirdējuši daudzi. Daudzi to arī ir izmēģinājuši - atsauksmes dažādas: vieni sajūsmā, citi ne visai. Taču pirms diētas uzsākšanas katrs interneta vidē apstiprina, ka piekrīt programmas noteikumiem. Jautājums tik - vai visi patiešām izlasa nosacījumus?

"Pasūtīju diētas plānu (vienreizēju), samaksāju par to 6.95 eur, sapratu, tas man neder, neturpināšu. Tagad tikai ievēroju savā SEB internetbankā, ka tā nauda tiek noskaitīta katru mēnesi no mana konta. Kā nav kauna!? ! Vēlos, lai viņi pārtrauc to darīt un atskaita man atpakaļ visu izkrāpto naudu, ko ik mēnesi novilkušu no mana konta!" portālā sudzibas.lv raksta kāda sieviete.

Sūdzību pamanījis arī pats uzņēmums un skaidro: "StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par programmu ir iespēja izvēlēties veikt vienreizēju maksājumu vai pieteikties programmas abonementam.


Līdz ar izvēli pieteikties ikmēneša maksājumam klients piekrīt noteikumiem kas paredz, ka maksa par aktīvu pakalpojumu tiek ieturēta katru mēnesi, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.


Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pakalpojumu iespējams pātraukt arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz diet@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472."

Komentē 2

 
Anonīms
 

Cilvēki paraksta līgumus, piekrīt noteikumiem, to visu neizlasot. Un par ko izmisums? Par savu vieglprātību vai muļķību ir jāmaksā. Tā ir bijis visos laiku laikos. Pietiek prāta sameklēt sūdzības.lv un ierakstīt tur sūdzību, bet nepietiek prāta savā profilā atcelt pakalpojumu?

10.aprīlis Atbildēt

Tos pediņus vajag tiesāt! šakāļi

14.aprīlis Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 20:44

Jaunākās diskusijas