Kliente neizpratnē par neiedomājamu situāciju populārā ēstuvē Latvijā

tautaruna.lv 20.feb
 
F64 Photo Agency
Kāda kliente sūdzējusies par situāciju, kādu viņai nācies piedzīvot Latvijā populārā ēstuvē.

Sociālajā tīklā facebook ievietots ieraksts, kurā tā autore informē, ka 14.februārī kopā ar bērniem devusies uz restorānu "Čilli pica" Rīgā. " Jau ieejot ēdināšanas iestādē, ja viesmīļi nepievērš ne mazāko uzmanību nav labs rādītājs. 90% brīvo galdu nav novākti un uz tiem ir netīrie trauki, grīda kā zālājs pēc mūzikas festivāla... Kādu brīdi pastāvēju pie netīra galda, līdz apnika un pārkrāmēju tos uz blakus esošo mazāko galdu, kas arī nebija novākts. Noslaucīju, sakārtoju, apsēdos. Viesmīļi - saburzītos, netīros apģērbos trijatā baksta kases aparātu. Lieki piebilst, ka ēdienkarti neviens neatnesa, paņēmu to no blakus galdiņa, no kura tā nebija aizvākta. Atnāca bērni, lēnām izvēlējāmies ēdienu, dzērienus un pacietīgi sākām gaidīt viesmīli. Pēc apmēram 30-40 minūtēm kopš manas atnākšanas tā arī pie manis neviens nebija pienācis.Aizņemta bija mazāk kā trešdaļa zāles un viesmīļi nebija īpaši aizņemti. Neizturēju un piegāju pie vienas no viesmīlēm. Paskaidroju, ka cilvēki ir arī jāapkalpo. Pēc brīža pienāca viesmīlis ar jautājumu vai pasūtīsim. Ne miņas no atvainošanās par jebko," par piedzīvoto klāsta kliente.

Arī tālākais notikušais viņai licies nepieņemams. Dzērieni, kas atnesti, bijuši ielieti netīrās glāzēs, turklāt arī viesmīļi nav centušies atvainoties par radušos situāciju.

Vēl kāds cits ieraksta komentētājs norāda, ka arī viņam gadījusies līdzīga situāciju. "Mūs apkalpoja ļoti nelaipna viesmīle, turklāt arī ēdiens bija zemas kvalitātes," norāda klients.

Arī portāls "tautaruna.lv" vēstīja par situāciju, kad kliente konkrētajā ēstuvē sūdzējās par nepieņemamu viesmīles attieksmi.

Komentē 6

 
Anonīms
 

Nu, man ar mammu vakar "Rīga Plazas" "Čilli picā" bija nepatīkama pieredze. Kad paēdām otro, pēc saldā legit gaidījām kādas 40 min. Pie mums ne pienāca kaut ko paskaidrot, neko! Un it kā ar to vēl nepietiktu - KVĪTS BIJA JĀGAIDA VĒL 30 MIN! Kaut kāda bezkaunība! Pēc krietna laika nosēdēšanas sapratām, ka jāpieiet pašām pie kases, savādāk tur sēdētu līdz veikala slēgšanai (bija jau vēls).

20.februāris Atbildēt

Jā, atzīšos, ka Čilī picā tā ir visai bieži. Sviests.

20.februāris Atbildēt

Varu droši sacīt, ka "Bērnu Pasaule" un "Alfa" Čili pica ir laba apkalpošana un nav žēl maķenīt dzeramnaudu atstāt. Vēl Liepājā viena čillene ir laba.

21.februāris Atbildēt

Pirmkārt, čilipicai jau sen ir slikta slava. Nevajag gaidīt, ka jūs būsiet laimīgie laba servisa vinnētāji. Otrkārt, tiešām kādam nav žēl gandrīz stundas savas dzīves, lai sagaidītu, kad kāds pienāks un paprasīs? Ja tik ļoti gribējās - kājas ir, mute ir - pieej paprasi. Vispār, ja jau netīri un saburzīti, varbūt tie bija bomži, kas iebrukuši picērija un mēģināja uzlauzt kases aparātu? Ja man kāds pienāktu un pateiktu, kas man jādara (nevis - ko viņam vajag) es arī ne par ko neatvainotos un glāzi dabūtu ne tikai netīru! Riebjas cilvēki, kas neprot civilizēti atrisināt situāciju. Mums ko - kafūžu trūkst, kur pierīties? Viens nepatika, ej uz citu.

21.februāris Atbildēt

To Ilga

Tā jau nevar gan apkalpot... :p

22.februāris Atbildēt

skaidrs, ka tur nav ko ēst! vai tad Rīgā piceriju trūkst?? Konkurence liela, jāiet citur, ja nebūs apmeklētāju sāks domāt.

23.februāris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 19:40

Jaunākās diskusijas