Oficiante Rīgā pazemo klienti, kuru pārsteidz atnestais ēdiens

tautaruna.lv 18.feb
 
Attēlam ilustratīva nozīme / Pixabay
Sieviete "Bez Tabu" "Sūdzību dēlim" atklājusi nepatīkamu "saķeršanos" ar kādu Rīgas picērijas oficianti.

Sieviete ar dēlu pēc ārsta apmeklējuma Rīgā nolēmusi papusdienot kādā picērijā, taču atnestā ēdiena kvalitāte pārsteigusi - pasūtītā vistas fileja nebija pienācīgi pagatavota un tās vidus bija jēls.

"Visskumjākais bija tas, ka tad, kad es to aiznesu un parādīju oficiantei, viņa man smējās sejā, teica, ka tā ir labi izcepta un ka man nav kārtībā ar uztveri… Vai šādi rīkojas godprātīgs ēdinātājs?” neizpratnē Dzintra.

Diemžēl neprofesionāli pagatavots ēdiens nav retums ēdināšanas uzņēmumos. Bieži vien iedzīvotāji saskarās ar gaļas maltīti, kura ir jēla. Tieši šāda termiski neapstrādāta gaļa var veicināt parazītu nokļūšanu organismā un radīt veselības problēmas.

Avots: Sūdzību dēlis

Komentē 2

 
Anonīms
 

Jāsmejas jau ir par tām padzīvojušās lauku tantēm, kas pirmo reizi mūžā Rīgā iebraukušas...

18.februāris Atbildēt

Uldi, iemācies rakstīt. Smiedamies neiebrauc ar degunu Rīgas mākoņos.

21.februāris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 11:21

Jaunākās diskusijas