Pircēja parāda, cik "labi" izskatījies veikalā Latvijā iegādāts produkts

tautaruna.lv 6.feb
 
Vladislavs Proškins/ F64 Photo Agency
Kāda pircēja uzņēmusi vairākus attēlus, kuros redzams, ka veikalā sanācis iegādāties produktu, kas diez vai atbilst iepriekš gaidītajam.
Kā liecina informācija, kas publicēta sociālajā tīklā facebook, tad sieviete iegādājusies kāda Latvijas ražotāja siera izlasi. Konkrētajam produktam veikalā bijusi akcija. Atverot mājās siera iepakojumu secināts, ka vairākus siera gabalus klāj pelējuma kārta.

Veikala pārstāvji atvainojušies par radušos situāciju norādot, ka viņiem ir svarīgs ikviens klients un viņa iepirkšanās pieredze. "Veiksim pastiprinātu produkta kvalitātes pārbaudi. Aicinām šādos gadījumos ar preci un čeku vērsties veikalā."

Ekrānšāviņš no facebook

Tikmēr citi komentētāji neslēpj, ka šādos gadījumos ne vienmēr vajag vainot veikala pārstāvjus, bet gan pašus pircējus, kuri reizēm paņem kādu preci, taču pēc tam pārdomā un veikalā to atstāj tai neparedzētā vietā.

Tiesa, šis nav pirmais gadījums, kad pircēji ziņo par līdzīga veida nebūšanām. Ir bijuši gadījumi, kad, piemēram, pircēji publicējuši attēlus, kuros redzams, ka veikalā nopirktajos saldumos ir tārpi.

Komentē 2

 
Anonīms
 

vai tad siers ar pelējumu neskaitās delikatese?

6.februāris Atbildēt

Kātad, interesē katrs pircējs.

Vinjus interesē tikai peļņa, ja preci var atvest 2-3 stundas pirms veikala atvēršanas un atstāt siltumā +stundas kamēr to preci nokrāmē , kādā tad svaigumā tas piens vai gaļa atrodas? Tātad nevienmēr ražotājs ir pie vainas. Un tādus gudrīšus jau PVD nepārbaudīs ,jo vis jau ir samaksāts..

6.februāris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 19:49

Jaunākās diskusijas