"Izlamāja kā mazu bērnu"; pircējai trūkst vārdu par notikušo veikalā Jelgavā

tautaruna.lv 21.jan
 
F64
Kādas sievietes mēģinājums veikalā norēķināties pašapkalpošanas kasē beidzies nelāgi pārdevējas attieksmes dēļ.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka nepatīkamais incidents noticis Jelgavā, tirdzniecībvas centrā "Pilsētas pasāža".

"Iegāju Maximā Jelgavas Passāžā, noskaņojums bija uz nulles, tēvs slimnīcā ar ar asins izplūdumu smadzenēs, ienācu noraudājusies, domas šaudās. Saliku grozā nepieciešamos pirkumus, gāju uz pašapkalpošanas kasi, nesanāca pareizi sameklēt kases iekartā vajadzīgo ābolu sķiru, vērsos pēc palīdzības pie konsultantes -pārdevējas Ināras, saņēmu atbildi, ka nevaru sameklēt attiecīgo kategoriju slinkuma dēļ, jo negribu meklēt pareizos ābolus sarakstā, ka viņai tagad ir jāceļas no datora prom un jaiet pie manis, viss bija pateikts rupjā formā. Man, pircējam, veikala darbinieks aizrādīja, ka nemāku pareizi sameklēt attiecīgo produktu, mani izlamāja ka mazu bērnu. Kāpēc? Neitrāls cilvēks, kurš pilda darba pienākumus, kuros ietilpst laipna klientu apkalpošana, uzdrīkstas svešu cilvēku salamat kā pašas bērnu?" raksta pircēja.

Viņa uzsver, ka nesaprot, kāpēc pardevēji tā izturas pret klientiem, piebilstot, ka viņu šāda attieksme aizvainoja.

Tikmēr komentāros tiek norādīts, ka "Latvijā visur ir slikta klientu apkalpošana"

"Latvijā it visur ir slikta klientu apkalpošana. Cilvēkiem maksā 430-500 € un gaida, ka tie skries un plēsīs di**u par šādu samaksu. Šeit ir jāvaino darba devēji, jo strādāt 12h maiņas par 500€ nav normāli. Tā ir mūsdienu verdzība," teikts komentārā.

Jāpiebilst, ka pircēji ik pa laikam sūdzas par pārdevēju nelaipno attieksmi. Tā nesen kāds pircējs sūdzējies par pārdevēju veikalā "Top" Talsu novadā.

Avots

Komentē 11

 
Anonīms
 

Arī mazu bērnu nedrīkst lamāt, viņu vienkārši jāmāca . . .

21.janvāris Atbildēt

Izņēmi man vārdus no mutes! Jau virsrakstu izlasot nodomāju - a mazu bērnu drīkst LAMĀT???

21.janvāris Atbildēt

Vakar beerni, viens 14g, otrs 16g un treshais varbut nebij berns, meginaja caur jumtu iekluut veikalaa, bet nesanaaca, jo Es drankis taads piezvaniju policijai... Tiesa tas notika UK ne LV, bet kaa domaa, ja shos maaciis nevis sodiis, rezultaats buus? Shaubos!

21.janvāris Atbildēt

Algas lielums nav attaisnojums nelaipnai attieksmei.

21.janvāris Atbildēt

Latvijā it visur ir slikta klientu apkalpošana. Cilvēkiem maksā 430-500 € un gaida, ka tie skries un plēsīs di**u par šādu samaksu. Šeit ir jāvaino darba devēji, jo strādāt 12h maiņas par 500€ nav normāli. Tā ir mūsdienu verdzība," teikts komentārā.(stulbums)nu tad neskrien un neplēs, ej uz fermu pie cūkām ar tādu atieksmi un strāda ja neproti ar cilvēkiem komunicēt

21.janvāris Atbildēt

Vislabāk būtu-ja tikpat labi kā pārdevējam būtu jāsaprot pircējs-tad ari ja pircējs ari pārdevēju saprastu bet veikalos ja ir iespējams tad vislabāk informatoram pajautāt ja kas neskaidrs

21.janvāris Atbildēt

Nevaru nekomentēt pie šāda raksta, ja jau tā notika, tad ko neej pie veikala vadības, bet raksti netā sūdzību, es ar strādāju veikalā par kasieri un zinu, ka ļoti daudz pircēji paši nāk ar neapmierinātu ģīmi un burkšķ, var jau būt ka šī ir patiesība,bet tas nenozīmē ka jāafišē, tev no tā vieglāk paliek? Un runājot par algu,nemaz tik liela nav kā nosaucāt, labi ja 400 eiro ir mēnesī, bet nu tas tā, algai ar to nav nekāds sakars, jo jebkuram apkalpojošam personālam pret pircējiem jāizturas laipni, kaut vai pa 200 eiro, ja jau tādu darbu strādā.

21.janvāris Atbildēt

Cik labi, ka D-pilī nekur nav pašapkalpošanās kasu! :)

21.janvāris Atbildēt

Es regulāri iepērkos minētā veikala pašapkalpošanās kasēs, bet konsultanti vienmēr nākuši palīgā, ja pašai kaut kas nesanāca pareizi. Sliktus vārdus nekad neesmu dzirdējusi.

21.janvāris Atbildēt

Es nokļuvu tanī pašā Jelgavas veikalā līdzīgā situācijā. Iepirkos un norēķināties gāju pašapkalpošanās kasē. Vienā brīdī pieskrēja pārdevēja un ar pārmetumu teica,ka neesot izvēlējusies pareizos burkānus. Pajautāju,kā to var zināt,ja ir vismaz trīs pozīcijas. Atbilde mani nošokēja-"ja iepērkaties šajā kasē,tad jūs šeit strādājiet un jums tāpat,kā man,viss jāzina". Par cik algu man nemaksā,piedevām veikals var ietaupīt uz kasierēm, stingri apņēmos nekādos apstākļos šīs kases vairs neizmantot. Gribu piebilst,ka Rimi nekad neesmu piedzīvojusi nepatīkamas situācijas (laikam tur maksā vairāk,vai rūpīgāk izvēlas personālu). Domāju,ja esi uzņēmies darbu un piekritis strādāt par tādu algu, tad strādā ar cieņu un atbildību,vai arī meklē augstāk apmaksātu darbu, ja tam atbilsti.

22.janvāris Atbildēt

Negativa attieksme ir gan pircejiem gan pardevejiem....visu var atrisinat veikala vaditajas

klatbutnee,ja to nevar tad gan vajag rakstit sudzibu.Tikai ir viens bet...ja pret pirceju izturas rupji tad tas nenozimee ka pircejs ari var iztureties rupji...jabut pieklajigam,bez liekas blaushanas...tas darbojas daudz labak...esmu to pati parbaudijusi.Vislabak darbojas mierigaa pieklaajigaa balsii pateikt argumenti.....neaizmirstiet ka visu to redz ari citi pirceji.

23.janvāris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 22:16

Jaunākās diskusijas