Rīdziniece par par pirkumu iztērē pamatīgu naudas summu, bet piedzīvo vilšanos

tautaruna.lv 7.oktobris 2018, 14:39
 
Reuters/Scanpix
Kāda sieviete nopērkot kažoku veikalā Rīgā, piedzīvojusi pamatīgu vilšanos.
Pirku tik dārgā veikalā ar domu, ka tas nebūs ķīniešu neveiksmīgais darinājums un ka būs kvalitāte un garantija, par ko viņi tik ļoti sevi slavē. Diemžēl šis nebija mans veiksmīgais stāsts.

Portālā "sudzibas.lv" pircēja raksta, ka iztērētā naudas summa pa pirkumu nepavisam neatbilda preces kvalitātei.

"Nebiju vēl saskārusies ar kaut ko tādu un parasti nelieku šāda tipa rakstus, bet vēlos, lai kāda vēl neuzķeras uz slavenā "R&J botique" veikala "kvalitātes"!
Stāsts sekojošs - iegādājos kažoku "R&J botique" "Riga Plaza" veikalā. Apkalpošana superīga, līdz tu nopērc kažoku. Pirku tik dārgā veikalā ar domu, ka tas nebūs ķīniešu neveiksmīgais darinājums un ka būs kvalitāte un garantija, par ko viņi tik ļoti sevi slavē. Diemžēl šis nebija mans veiksmīgais stāsts. Drīz vien rakstīju viņiem pretenziju, jo kažoks vēlās un veidojās caurumi. Ļoti laipni man teica, lai vedu pa vasaru kažoku uz garantiju un viņu šuvēja salabos. Protams, tas tā nenotika... Viņu atbilde - aizsūtījām uz ekseprtīzi, bojājumi radušies no valkāšanas. Tad man ir jautājums - vai tiešām es nepilnu trīs mēnešu laikā (nevelkot katru dienu un ikdienā) varēju tā novalkāt šo "kvalitātīvo" kažoku un tā, lai rastos caurumi? ! Tajā pašā laikā interesanti, ka ir noņemta iespēja Facebook lapā atstāt atsauksmes, kas liecina par to, ka neesmu pirmā.
Neiesaku šo veikalu, jo iztērētsiet lielu naudu, lai dažas reizes uzvilktu! " sašutumā raksta sieviete.

Kā pierādījumu saviem vārdiem viņa publicējusi vairākas fotogrāfijas. Vienā no tām redzams kažoks veikalā, savukārt otrajā bildē radušies defekti.

Avots

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 5:32

Jaunākās diskusijas