Autovadītājs ar lūgumu palīdzēt vērsies pie jurista Edgara Džeriņa, kurš specializējies ceļu satiksmes jomā.
“Praktiski, ja radara darbības zonā ir vairāk par vienu transportlīdzekli - tā jau ir problēma. Parastais “Stalker” rokas radars var uzņemt lietus lāšu ātrumu, logu tīrītāju, ventilatora ātrumu, tas ķer visu, kas kustas,” situāciju raidījumam komentē Džeriņš.
"Tad, kad mēs fiksējām ātruma pārkāpumu, vadītājs apstājās pēc 30 sekundēm, savukārt autovadītāja iesniegtajā video ierakstā redzams, ka viņš apstājas pēc minūtes. Šeit ir tā neprecizitāte un neskaidrība. Kāpēc tas tā ir noticis, pagaidām ir arī mūsu jautājums," apgalvo Normunds Krapsis, Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks.
Džeriņš pieļauj, ka policijas darbinieks skatījies uz priekšu, bet radars uztvēris aizmugurē braucošo automašīnu ātrumu. Krapsis gan norāda, ka ierīces iestatījumi bijuši atbilstoši tā brīža situācijai, arī neesot pamata uzskatīt, ka policijas darbinieks nav mācējis ar to rīkoties. “Jebkura tehnika var kļūdīties, es pieļauju, ka šis ir tas gadījums, kas diemžēl ir noticis,” skaidro Krapsis.
Avots: Bez Tabu
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.