Vīrietis devies uz banku, lai apmainītu maksājuma karti, kurai beidzas derīguma termiņš. Bankas darbinieki informējuši, ka izsūtīta jauna karte. To saņemot, Imants esot iekšēji vārījies, vēsta raidījums.
"Kad atvēru vēstuli, tad tā bija tikai un vienīgi krievu valodā. Sazvanītā bankas darbiniece man atvainojās, taču teica, ka nav iespējams atsūtīt informāciju latviešu valodā. To nevarot izdarīt, un viņa to nedarīs," sašutumu pauž bankas klients.
Kredītiestādes pārstāvis Normunds Rudzītis skaidro, ka notikusi sistēmas kļūda, tādēļ latviski runājošam klientam nosūtīts materiāls krievu valodā. Valsts valodas centrs sagaidīs paskaidrojumu no bankas pārstāvjiem, tad lems, vai un kādu sodu kredītiestādei piemērot.
Avots: Bez Tabu
Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.