Kaspar- sodien braucu pa mukusalas apli un peksni viens maacibnieks csdd masiinaa aplii taa paarkaartojaas, ka auto man prieksaa burtiski uz vietas sabremzeejaas. Jaa, varbuut noveersu uzmaniibu no celja uz pussekundi, bet noliekot pa meemajiem , veel nebija paarlieciiba vai neietesiishos , paraavu nedaudz pa labi, par laimi blakus joslaa neviens nebija .... Veerojot shaadas ikdieniskaas situaacijas, kuraas no nenokurienes uzrodas apdrosinaasanas situaacijas, labaak tomeer ir braukt ar apzinju, ka vismaz shajaa zinjaa esi droshiibaaa....
Murgs ar OCTA!
Raitis V. Mums ir bonus klase 7 un mašīna Jetta 88 gada, maksājam 50 eiro uz gadu, krustmātei klasi nezinu bet mašīna Audi a6 quatro un uz gadu 295 eiro
Man bija mersedes benz ML pirms gandriz kaa gada maksaju apdrosinasanu uz 3 menesiem gandriz 19 eiro (BM12 klase),tagad uz 3 menesiem apdrosinasana gandriz 70 eiro (BM13 klase)..Kur ir taisniba? cenas ir vienkarsi 3kartigas!!!
Pirku Hondai Civic '06.g ar 9. BM pirms 2 mēnešiem 130EUR / gadu. Varēja arī bik lētāk, bet neesmu baigais BTA vai tml fans. Šis bija Compensa. Nav, protams, 60, bet nav arī 330... vai 650. Moš vnk kaut kāds riska auto kombinācijā ar braucēju iesācēju...
Kaspars Nelsons- nemurgo un nejauc pārvietošanās brīvību ar automašīnas ekspluatācijas izdevumiem! Ja nav naudas priekš adekvāti uzturēta auto, tad nav! Brīvi pārvietoties ar kājām un sab. trans. vari tā ka nemetas! Un paskatīšos kā tu segsi savas izmaksas, kad nonesīsi kaut vai kādu dārgāku auto, nerunājot par cilvēkiem vai tml, kur summas var būs simtos tūkstošu! Tad noteiksi atkal bļausi, ka valsts vainīga!
Par auto apdrošināsanu ir bijuši raidījumi, skatījos tos, kādā no citām valstīm, ne-Latvijā. Stāstīja par to, ka valdība, "it kā", mēģina to "aplaupīšanu" mazināt, tomēr cik tur patiesības un melu, kas to lai zina. Visi grib tikt pie naudas. Un ja valsts likumos tiek ierakstīts, ka tāda un šitāda apdrošināšana ir obligāta, tad tie privāto firmu uzturētāji nekavēsies to likumu izmantot savā labā. Tātad tajā raidījumā izskanēja arī, ka apdrošināšanas firmu šefi ir otrie, kuri pelna labāk aiz banku augstākajiem menedžeriem un īpašniekiem. Tika minēts arī aptuvens cipars, 25 000 naudiņu mēnesī, tas apdrošināšanas šefam (-iem). Tur gan viss ir daudz sarežgītāk, nekā parastais ciliks var zināt. Apdrošinātāji jau apdrošina ne tikai auto, bet gan visu iespējamo un neiespējamo, tādēļ naudas tur apgrozās tik milzīgas, ka tās obligātās uz tā fona izskatās kā mušu m*sli, gada griezumā. Turklāt, apdrošinātāji aizdod savu naudiņu arī pensiju fondiem (pensiju fondi ir arī valsts valdītāju atbildība, jo tā taču ir pensija ar sabiedrības tik kritisku pieeju un izvērtēšanu!), tādēļ tur tās lielo naudu grozīšanas, visas notiekot, īstenībā, ar pašas valsts formāliem un neformāliem atbalstiem, akceptiem. Tātad valsts pārstāvji var runāt (melot!) šo, vai to, bet īstenībā, tur apdrošinātāji tai sanāk arī kā finanšu amortizatori, dažādās situācijās, bet lai tie amortizatori būtu arī valstij tik noderīgi (roka roku gan spiež, gan mazgā!), tiem apdrošinātājiem nepieciešama pamatīga naudas rezerve, kuru tie arī cenšās sev sagādāt. Tā ka nav jau viss tikai par obligāto auto apdrošināšanu. Tas viss ir par lielu naudu grozīšanu. Jā, tā var teikt, ka tur ir problēma. Jo ciliks - parastais, it īpaši Latvijā, tik daudz nepelna, un tad tā apdrošināšana kļūst līdzvērtīga neformālai, bet kādu akceptētai, pat it kā aplaupīšanai.
nju re, plēš, kur tik vien iespējams, arī a/mašīnu apdrošināšanas kantori, drīz vien varēsim savus autiņus nolikt pie sētas un braukāt ar taksometriem, sanāks lētāk...
ej tu nost, ja Olgis Bleks raksta taisnību, tad točna ar taksi PANDA būs lētāk..
cenu kāpums ir jūtams..man ir audi 80 (89 gada ar 1,8 benzina motoru) bonus-malus 10, stāžs 13 gadi. šobrīd lētākais piedāvājums ir 55,18 euro uz gadu. pirms 3 mēnešiem vel varēju apdrošināties par nepilniem 30 eiro uz gadu.(intereses pēc ik pa laikam "pačekoju" kā mainās cenas) Neko jau neteiktu ja CSN rezultātā vel varētu ko dabūt atpakaļ..pašlaik pirkt OCTA šķiet tīrākā bezjēdzība
Kā jau minēju man OCTA ir 33,23 eur uz gadu. Apdrošināju š.g. 2. septembrī. Man ir bonus- malus 17.klase/maksimālā, augstāka nav.Braucu ar Volvo V70 2,5TD 1999.g. BM tika ieviesta 2006.g. mana sākuma klase bija 6 vai 7...
Lai arī visi apdrošinātāji tirgū tur "vidējo" polišu cenu, ir iespējams atrast tādu piedāvājumu, kas būs visizdevīgākais tieši tavam auto. Ja nevēlies tērēt daudz laika zvanot katram kantorim personīgi, tad apskati manapolise.lv . Pats cenšos vienmēr izvērtēt vairākus piedāvājumus un šis rīks man ir neskaitāmas reizes palīdzējis gan radīt primāro iespaidu par vispārīgajām apdrošinātāju piedāvātajām OCTA un KASKO cenām, gan relatīvi viegli izvēlēties sev piemērotāku apdrošīnātāju. Ja vēlies daudz skrupolozaku cenu bildi, tad gan jāiegulda savs laiks un jākaulējās pa taisno ar apdrošinātājiem.
Vajag lietot OCTAs kalkulatoru un katrreiz izvēlēties lētāko piedāvājumu. Bet vispār, ja nebrauc, tad nav vajadzības arī drošināt!
RENAULT LAGUNA 2005 1,9 DĪZELIS 36 gadu pieredze nav soda punktu, octa 1020,- gadā, nodoklis 673,- euro gadā. Tā kā Latvijai līdz Eiropai vēl tālu.
Pirms dažiem gadiem es izmantoju OCTA, lai nopirktu jaunu Land Rover. Man pat ir kauns pateikt, cik man bija jāmaksā