Kremļa fašistu sāktais karš pret Ukrainu. Kamdēļ kremļa režīms to sāka?

Stāstnieks

DŽA

Tu tiešām esi pilnīgs muļķis. Kā reiz tieši Ukrainas konstitūcija precīzi nosaka prezidenta pilnvaru termiņu, bez kādiem izņēmumiem attiecībā uz karu, kara stāvokli vai militāru konfliktu.

Lūk:

Конституція України - Розділ V

Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років. (pieci gadi)

Ceru, ka ar google tulkotāju māki rīkoties. Vari pats palasīt Ukrainas konstitūciju un pārbaudīt manus vārdus: Конституція України - Розділ V

3.aprīlis, 19:03 (3.aprīlis, 19:03 - labots)
Ir tāds

Vaņka ļoviņ, es te redzu tikai vienu dzīvnieciņu, tas esi tu lauvēn, citu lopiņu te nav. Savāc savus loriņus un drāz taisni uz Krievzemi plašo, citādi tā tev mierā neliek. Gribēt gribas, bet dabūt nevar! Esi piegriezies ar savu Krieviju. Tur varēsi nabaga krieviem stāstīt, ka visi tiem melo un tikai tu vienīgais zini lielo patiesību. Ātri kļūsi populārs un raugi jau pēc gada būs jārīko ārkārtas prezidenta vēlēšanas, jo laimīgā Krievijas tauta 100% gribēs tevi par Krievijas prezidentu. Tev apkārt ir vieni pamuļķi un citi lopiņi, tad tev būs visas iespējas parādīt kā vajag. Nu, ja kas noies greizi, tad piedod, kļūdīties ir cilvēcīgi! Bet vispār iesaku tev mazāklietot apreibinošas vielas, tev jau uz sejas ir rakstīts, ka tev ar to ir lielas problēmas. Beidz kamēr vēl vari, tad muļķības mazāk būs jāraksta. Turies manu zēn, turies, kamēr visa Krievzeme ar tevi!

3.aprīlis, 19:19
DŽA

Stāstnieks,  sūda izdzimteni,  es saprotu ukraiņu valodu. Tu man klārē Ukrainas likumus PIRMS kara. Kara laikā, Ukrainas konstitūcija nepieļauj vēlēšanas.  Tikai pēc kara. Karš beigsies, tad nu Radas un prezidenta vēlēšanas. 

3.aprīlis, 19:54
ivans ļevs

krievija ir mēslu bedrē un mēsliem tur vietas. Tā kā Glorija tur vien aizdrāzīsies (burtiski). 

 

 

Saukāns, kur atbildes?

3.aprīlis, 19:54 (3.aprīlis, 19:55 - labots)
DŽA

Tas fakts. Sūdos līdz ausīm. 

3.aprīlis, 20:00
Stāstnieks

ivans ļevs

neko nezinat par investīcijām, loģistiku un sadarbību, tad arī rodas tādi, kas domā, ka Francija pati nevar, bet aicina ķīniešus tādēļ.

Ja investīcijas jaunās rūpnīcās Eiropā ir izdevīgas tad tās ir jāizmanto pašai Eiropai. Kāpēc atdot Ķīnai? Kur te problēma?

Sadarbība ar Ķīnu ir tāda ka ķīniešu ražotāji ir pasaules labākie speciālisti citu valstu tehnoloģiju pārņemšanā. Priekš kam tas Eiropai?

Ar loģistiku gan viss ir labi. Nekas netraucē Eiropas uzņēmējiem pasūtīt Ķīnā jebkādas auto daļas, tai skaitā akumulatorus elektromobiļiem.

Es subjektīvi minu ka Ķīnas rūpnīcu saukšana ir Francijas viltīgs plāns kā piešmaukt Ķīnu. Teiksim Eiropa ierobežo Ķīnas auto ievešanu, bet lai Ķīna neieviestu pretsankcijas, atļauj Ķīnai celt auto rūpīcas Eiropā, kas pacels tur ražoto ķīniešu auto cenu attiecībā pret pašā Ķīna ražotajiem auto, jo Eiropā ir daudz stingrāki noteikumi un lielāki nodokļi. Rezultātā ķīniešu auto Eiropā pēc cenas būs līdzīgi pašu eiropiešu ražotajiem un tiem nebūs priekšrocības konkurences cīņā. Profit!

Problēma tāda, ka paši ķīnieši ir lieliski tirgtāji kuri līdz beidzamajam tirgosies par katru grasi. Tādus nepiešmauksi. 

ķīnietis pašlaik EV ziņā ir priekšā Eiropai bateriju ziņā, ik tieši ar savām dempingi cenām, kas ir iespējamas pateicoties Ķīnas valdībai (respektīvi Ķīnas iedzīvotāji par to maksā).

Ne jau ar dempinga cenām, bet ar to, ka Ķīna ir pasaules lielākais retzemju metālu, kā arī akumulatoriem nepieciešamo elementu, ieguves un apstrādes centrs. Attiecīgi spēj ražot lētākus akumulatorus. Jā, savulaik Ķīnas valdība nežēlodama ekoloģiju ieguldīja milzu līdzekļus un darbu minēto elementu ieguvē un apstrādē, bet Rietumi neieguldīja, jo tā ir ļoti netīra padarīšana. Lūk arī rezultāts.

Eiropai izdevīgāk ir ja ķīnietis savas mašīnas skrūvē Eiropā nevis dzen no Ķīnas.

Ķīna par tādiem jokiem var ieviest pretsankcijas un aizliegt dzīt kādas preces no Eiropas uz Ķīnu. Tad nebūs izdevīgi.

Ja neesi pamanījis, dažādi auto brendi būvē rūpnīcas dažādās pasaules vietās - Tesla Eiropā un Ķīnā, Mercedes - Amerikā un Āzijā. 

Būvē kur lētāk vai izdevīgāk. Ķīna arī būvē. Teiksim Meksikā, kurai ir brīvais tirgus ar ASV. Uzmini kāpēc :-). Eiropā Ķīnai nav izdevīgi, protams ja Eiropa neierobežos Ķīnas importu. Par to jau rakstīju.

 

Kaut kā tu man švaki atbildēji :-/ Līdz ar to uz taviem jautājumiem neatbildēšu. Iesaku ieiet Krievijas oficiālajā mājas lapā un palasīt par budžeta ieņēmumiem, tad gūsi aptuvenu priekšstatu par Krievijas tautsaimniecības sadalījumu.

3.aprīlis, 20:18 (3.aprīlis, 20:32 - labots)
Stāstnieks

DŽA

Nu tu taču esi pilnīgs muļķis. Es nerakstīju par vēlēšanām, bet par to, ka Zeļenskim tūlīt beigsies pilnvaru termiņš. Skaidrā latviešu valodā uzrakstīju. Tu cerams to labi saproti?

Paskaidroju uz pirkstiem. Zeļenska pilnvaru termiņam nav nekāda sakara ar vēlēšanām, par kurām tu te uztraucies.

3.aprīlis, 20:25
ivans ļevs

tads tu esi Saukāns. Gļēvs un vājš. Nevari atbildēt uz maniem jautājumiem kaut es tev veltiju veselus paragrāfus. Nezinu kādēļ biju iedomājies, ka varbūt tomēr var ar tevi saruna sanākt. Pat uz tik vienkāršiem jautājumiem kas neprasa nekādu iztirzāšanu, tikai maksimums vienu teikumu uz pirmo jautājumu un pāris vārdus 2 un trešajā jautājumā. Pasaki cik vēl plašu atbildi vajag no manis, lai es dabūtu no tevis ārā tos pāris teikumus? Es izdarīšu, es apsolu , man tikai vajag atbildes uz šiem trim jautājumiem. Saprotu, ka laikam tu uzskati, ka trīs teikumi no tava dārgā laika ir kas līdzvertīgs maģistra darbam no manis. Mēģināšu vēlreiz:

1) kāds ir krievijas tautsaimniecības sadalījums % -? Tas ir pieejams krievijas lapās, bet tavējie saka, ka tie ir meli. Kāds ir patiesais sadalījums - lauksaimniecība, rūpniecība, pakalpojumi.? Man vajag tikai trīs plikus skaitļus ar ko tiek aprakstīta jebkura valsts ekonomika. X% lauksaimniecība, x% ražošana, x % pakalpojumu sektors. Tev ir lieliska iespēja parādīt visiem, ka esmu idiots un krievijas pakalpojumu sektors neveido lielāko daļu no tautsaimniecības.

2) uzņēmuma nosaukumu kas Baltkrievijā ražo čipus 65nm procesā. Man nevajag neko vairāk, tikai nosaukumu. 

3) Baltkrievijas uzņēmuma nosaukumu, kas esot AI labākais uzņēmums un pamats visam AI.

 

Īsumā tikai varu pateikt - ja jau Ķīnai nav izdevīgi Eiropā būvēt, tad lai nebūvē :-) bet ko tad tie muļķīši tomēr paši grib būvēt un investēt? Ko? Eiropa Ķīnai nespiež :-) nesaprotu par kādām pret sankcijām tu mirgo, ja Ķīna pati izdomā celt un Eiropa tam piekrīt. Kā šādā gadījumā var būt kaut kādas pretsankcijas? Kā BYD patīk spiesties iekšā Eiropas tirgū tā Mercedes un BMW patīk Ķīnas tirgus. Kapitālisms, konkurence un brīvais tirgus, saproties.

Bet nu pēc tavaa loģikas tas ir Eiropas viltīgais plāns - Ķīna pati nāk Eiropā un grib celt rūpnīcas. Pirmām kārtām tas ir Eiropas plāns :D Ungārijā BYD jau rūpnīcu atvēra. Redz kā viltīgie eiropieši lika BYD izdomāt celt Eiropā rūpnīcu, paši ķīnieši to neizdomāja, tāpat arī neskaitāmas investīcijas Vācijā un ziemeļos :D 

 

Kad tavējie stampā Ķīnas mašīnas pie sevis krievijā, tas arī ir viltīgs plāns un beigās tas Ķīnai nav izdevīgi ko? Jeb eto drugoooje?

 

Tad kādēļ Ķīna tomēr grib būvēt un investēt Eiropā? Pistoli neviens pie pieres viņiem neliek un nespiež to darīt.

3.aprīlis, 21:21 (3.aprīlis, 21:33 - labots)
ivans ļevs

Es tev latviski uzrakstīšu atreferejumu šim tekstam par aktuālajām Ķīnas investicijām Eiropā un kādēļ ķīnietis to dara un ir ieinteresēs darīt vēl vairāk, tad atbildēsi uz maniem jautājumiem? Un pēc tam arī varēsi izdomāt kā šis teksts iet kopā ar taviem prātojumiem

https://market-insights.upply.com/en/chinese-automotive-investment-for-the-european-market

 

Sarunāts Saukāns? Tad būs man atbildes?

 

Šeit arī vari palasīt kā tieši eiropieši piespiež nevis ķīnieši paši meklē vietas un iespējas :D

asia.nikkei.com/Business/Auto...id-subsidy-row

 

Domāju, ka šis "nenozīmīgais Ķīnas cilvēks" arī piedalās nekrietnajā Eiropas plānā:

We support Chinese companies in building local factories," said Xin Guobin, vice minister of the industry ministry, which oversees the auto industry.

3.aprīlis, 21:26 (3.aprīlis, 21:38 - labots)
Stāstnieks

Saukāna vauva

Nevari atbildēt uz maniem jautājumiem kaut es tev veltiju veselus paragrāfus

No kuriem varēja redzēt, ka tu tēmu nepārzini. Praktiski iznāca, ka es pats sev atbildēju. 

Nezinu kādēļ biju iedomājies, ka varbūt tomēr var ar tevi saruna sanākt.

Kāda saruna? Tu no manis kaut kādu izziņu prasīji, kuru vari pats atrast. Savukārt atbilde uz manu jautājumu nebija acīmredzama. 

Pasaki cik vēl plašu atbildi vajag no manis, lai es dabūtu no tevis ārā tos pāris teikumus?

Nevajag pagaidām. Es jau sev atbildēju. 

nesaprotu par kādām pret sankcijām tu mirgo, ja Ķīna pati izdomā celt un Eiropa tam piekrīt

Par sankcijām. Nu piemēram šeit Ķīniešu elektroauto ražotājs BYD Ungārijā būvēs savu pirmo rūpnīcu Eiropā raksta: Ķīniešu autoražotājiem Eiropā gan ir zināmas problēmas, proti, Eiropas Savienība uzsākusi izmeklēšanu par to, ka ķīniešu autoražotāji saņem milzīgu finansiālo atbalstu no valsts, kas tiem sniedz negodīgas priekšrocības konkurencē ar eiropiešu ražotājiem.

Tad vēl Eiropas Savienībai ir pretenzijas par to, ka Ķīnas auto ražotāji it kā briesmīgi eksplutē strādniekus. Vesela delegācija no Eiropas taisās braukt vai jau aizbrauca pārbaudīt Ķīnas rūpnīcas. 

Pirms tam bija kliegšana par uiguru apspiešanu. Eiropā firmas atteicās pirk uiguru apgabalā ražoto produkciju, bet Ķīna ātri vien nolika tādus gudriniekus pie vietas.

Ungārijā BYD jau rūpnīcu atvēra. Redz kā viltīgie eiropieši lika BYD izdomāt celt Eiropā rūpnīcu, paši ķīnieši to neizdomāja

Neko šeit eiropieši nelika. Kā reiz Ungārija pašai ir liels kašķis ar Eiropu par daudziem jautājumiem. Galīgi nav pārliecības, ka Ķīnai tiešām tur izdevīgi celt. Drīzāk rūpnīca ir maksa Ungārijai par kaut ko. Teiksim par Ķīnas interešu atbalstīšanu Eiropā. Lūk ko šeit Ķīniešu elektroauto ražotājs BYD Ungārijā būvēs savu pirmo rūpnīcu Eiropā par to raksta: Valsts ārlietu ministrs izteicies, ka šis projekts ir vienas no lielākajām ārvalstu investīcijām Ungārijas vēsturē, tiesa, arī Ungārijas valdība piedāvā dažādas ekonomiskās iniciatīvas un atbalstu BYD. Precīzāku informāciju ministrs gan neatklāja.

Kad tavējie stampā Ķīnas mašīnas pie sevis krievijā, tas arī ir viltīgs plāns un beigās tas Ķīnai nav izdevīgi ko? Jeb eto drugoooje?

Šito nesapratu. Kas ko stampā?

Tad kādēļ Ķīna tomēr grib būvēt un investēt Eiropā?

Raksti konkrēti. Cik zinu, tad mums Latvijā Ķīna neko nebūvē.

3.aprīlis, 22:33
Stāstnieks

ivans ļevs

 

Domāju, ka šis "nenozīmīgais Ķīnas cilvēks" arī piedalās nekrietnajā Eiropas plānā:

We support Chinese companies in building local factories," said Xin Guobin, vice minister of the industry ministry, which oversees the auto industry.

Tekstā nav minēta Eiropa :-)

 

Pārējos linkus es rīt palasīšu. Vēl kas ir svarīgi. Mēs runājam konkrēti par autorūpnīcu celšanu, nevis par investīcijām vispār. Ta kā nemaini tēmu.

3.aprīlis, 22:38 (3.aprīlis, 22:43 - labots)
ivans ļevs

Gribētos pajautāt- tu esi stulbs vai izliecies? Bet atbildi jau zinu.

Es runāju par ĶĪNAS INVESTICiijijaam AR ELEKTRO AUTO SAISTĪTĀS SFĒRĀS idiot. Tas attiecas uz jau esošu rūpnīcu attīstīšanu un rūpnīcu celšanu!!! Tas mans citāts no tā ķīnieša arī tieši uz to pašu attiecas un tieši par sarunām ar EIROPU. Ķīniešiem vajag ražot Eiropā jo milzīgs tirgus, milzīgs potenciāls un Eiropietis vairāk nosvērsies par labu ķīniešu mašīnai, ja tā būs ražota Eiropā. Kā arī atkrīt daudzas, ar loģistiku un birokrātiju saistītas lietas. Kā arī ķīnieši jau piegādā dažādas detaļas lielajiem Eiropas ražotājiem un ķīnietis ir izrēķinājis, ka lētāk ir pārcelt ražošanu uz Eiropu un tā palielināt izredzes iespiesties tirgū!!!! Piemērs ir MG mašīnas!!!

Pats tu kaut kādas kārtējās vājprātīgās teorijas izdomā un tad ņem un aizstāvi. Tu dauni nesaproti, ka tie ir tieši stratēģiski lēmumi no ĶĪNIEŠIEM nevis no FRANCIJAS ko celt un investēt Eiropā nevis to eiropieši piespiež. Tev tas nedalec?????? Tie ir stratēģiski biznesa lēmumi NO ĶĪNIEŠU PUSES un Eiropa ar Ķīnu par to tagad tirgojas un protams, kā strādā arī protekcionisms un abu interešu sabalansēšana. Tiešām var redzēt, ka biznesa vide un ekonomika tev ir pilnīgi un absolūti tumša bilde. Ķīnieši jau pēdējos 10 gadus sadarbojas ar Eiropas ražotājiem un investē dažādos ar EV auto saistītos produktos. JO VIŅI ŠEIT REDZ PERSPEKTĪVAS un PEĻŅU, atšķirībā no jusu miskastes, kas spēj tikai uz ķīniešu mašīnas moskviča bļembu uzlīmēt!!!! Ja viņiem kas Eiropā nepatiku, viņi pat nekādas sarunas neveiktu, daun!!! Tā kā turpini vien fantazēt savas vājprātības. Diez kādēļ arī Tesla arī taisa rūpnīcu Eiropā? Kāda tur ir sazvērestības teorija apakšā?

Tavuprāt arī Vācija kaut ko maksā ķīniešiem un zviedri par ķīniešu investīciju projektiem esošajās un jaunās EV RŪPNĪCĀS? Hallo, tev galva strādā? Ungārijā BYD ceļ pirmām kārtām dēļ labajam diplomātiskajām attiecībām ar ķīnieti kā arī lēts darbaspēks. Tu laikam tiešām domā, ka kāds liek pistoli pie ķīnieša galvas un speciāli veikt sarunas ar Eiropu un gāzt iekšā resursus? 

 Tad kurš šeit īsti nepārzin tēmu, idiot?

Es arī zinu kādēļ tu uz maniem trīs elementarajiem jautājumiem neatbildi, jo tu lieliski zini, ka tavi aizgalda biedri melo un tev nav iespēju pierādīt, ka ta nav. Ja tiešām es kļūdītos, tad tu te sniegdams un kliegdams rādītuan krievijas % sadalījumu tautsaimniecībā kā it kā krievu rūpniecība rada vairāk nekā pakalpojumu sektors :) 

3.aprīlis, 23:30 (4.aprīlis, 0:07 - labots)
Aleksandrs78

https://www.youtube.com/watch?v=u18ptXknC-A  

Ļooooooti reto normālo Krievu uzņemtie video par reālo briesmoņu-idiotu- fašistu zemi!

 

4.aprīlis, 11:18
DŽA

Stāstnieks, idiota gabal,  Zelenskim nebeigsies pilnvaru termiņš! Pēc Ukrainas konstitūcijas, valsts prezidents paliek savā amatā līdz kara beigām! Dalbojeb, es tev nestāstu savas domas, nē, tikai Ukrainas likumu- kara laikā parlamenta deputātu un prezidenta pilnvaras turpinās. Vēlēšanas var notikt tikai mierlaika apstākļos! Bet tu tak dārzenis esi.

4.aprīlis, 12:10
Andis

Dža, ziniet kāda ir jūsu problēma, ka līgumus slēdzot neizlasiet tos līdz galam/ nepievērsiet uzmanību nosacījumiem. Ukrainā karu neatzīst neviena no karojošām pusēm. Tajā brīdī, kad Ukrainas puse to atzīs par karu, tā tā uzreiz zaudē Rietumu atbalstu, jo ja uzies gaisā kāda militāra rūpnīca, teiksim, Polijā, tad tas būs jau likumīgi. Īstenībā, tas pat būtu Krievijai izdevīgi, jo Rietumu raķetes un droni bojā Krievijas īpašumus tās teritorijā, bet tā nevar Rietumiem pat nekādi atbildēt. 

4.aprīlis, 13:52
Stāstnieks

DŽA

Zelenskim nebeigsies pilnvaru termiņš! Pēc Ukrainas konstitūcijas, valsts prezidents paliek savā amatā līdz kara beigām

Nocitē Ukrainas konstitūcijas pantu, kur tas rakstīts. Ukraiņu valodu tu tak saproti, lūk tev links uz Ukrainas konstitūciju: Конституція України - Розділ V

Ja nenocitēsi idiota gabals esi tu.

tikai Ukrainas likumu- kara laikā parlamenta deputātu un prezidenta pilnvaras turpinās. Vēlēšanas var notikt tikai mierlaika apstākļos!

Prezidenta pilnvaras neturpinās. Prezidenta pilnvaru termiņam nav nekāda sakara ar vēlēšanām. Cik tev var atkārtot.

4.aprīlis, 17:59
DŽA

Stāstnieks, tu tak idiota gabals esi :)

4.aprīlis, 18:22
Stāstnieks

ivans ļevs

TEs runāju par ĶĪNAS INVESTICiijijaam AR ELEKTRO AUTO SAISTĪTĀS SFĒRĀS

Tu rakstīji par investīcijām, bet nerakstīji tieši par kādām. Es tev uz to norādīju zinot tavu tieksmi mainīt tēmas, ja tev nav ko atbildēt. Ja tu spētu godprātīgi diskutēt man nevajadzētu to darīt. 

Tas mans citāts no tā ķīnieša arī tieši uz to pašu attiecas un tieši par sarunām ar EIROPU.

Man tas bija jāuzmin?

Kā arī atkrīt daudzas, ar loģistiku un birokrātiju saistītas lietas.

Konkrēti kas par brokrātiju?

Ungārijā BYD ceļ pirmām kārtām dēļ labajam diplomātiskajām attiecībām ar ķīnieti kā arī lēts darbaspēks. 

Ungārijā lētāks darba spēks nekā Ķīnā? Maza atklāsme. Uzraksti vairāk, tiešām interesanti.

Piemērs ir MG mašīnas!!!

Kas par MG? Tas slavenais britu auto ražotājs? Nu un kāds te sakars ar Eiropu?

Tavuprāt arī Vācija kaut ko maksā ķīniešiem un zviedri par ķīniešu investīciju projektiem esošajās un jaunās EV RŪPNĪCĀS?

Raksti konkrēti.

Pats tu kaut kādas kārtējās vājprātīgās teorijas izdomā un tad ņem un aizstāvi.

Tevis paša dotie linki apstiprina manas teorijas, lūk citēju:

Much of this activity comes with the European Union opening an anti-subsidy investigation into imports of electric vehicles from China. The EU is increasingly concerned that Chinese state support risks distorting the market to the detriment of European automakers, putting jobs at risk in an economically crucial industry.

 

Īsumā, Ķīnai pašreiz izdevīgāk vest auto no Ķīnas, bet ja Eiropa  sāks ieviest tam šķēršļus, tad lai apietu ierobežojumus izdevīgāk būs tos skrūvēt kopā Eiropā. Nedomāju, ka ķīnieši tiešām tur cels normālas rūpnīcas kā Ķīnā. Drīzāk cels angārus, kuros skrūvēs kopā gatavus detaļu komplektus atvestus no Ķīnas rūpnīcām. Izskatās, ka atsevišķi Ķīnas auto ražotāji jau tam sāk gatavoties. Francija redzams baidās, ka Ķīna uz Eiropas ierobežojumiem atbildēs ar saviem un mēģina piedabūt ķīniešus pašiem risināt šo konfliktu ceļot rūpnīcas Eiropā.

 

4.aprīlis, 18:27
Stāstnieks

DŽA

Nevari nocitēt, tātad tu esi idiota gabals.

4.aprīlis, 18:29
DŽA

Stāstnieks,  izdzimteni, tēmas jautājums- kādēļ fašistu krievija uzbruka Ukrainai? 

4.aprīlis, 19:00

Tavs ziņojums

 
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 0:31

Jaunākās diskusijas