Vecie ASV iznīcinātāji F-16 (1978.g) pret modernajiem rossejas SU-35 (2008.g).

Munins

Tā nav. Tu neko nejēdz un nesaproti.

8.februāris, 12:04
Ir tāds

Jā manu mazo, pūkaino draudziņ Džaiņ, jā plānprātība nenāk viena, tā nāk kopā ar atmiņas zudumu.

8.februāris, 12:08
DŽA

Smieklīgi- "krauklis", vārdā Mudjila, oponēt man nevar. Nāca viņam talkā idiota gabals, ir tāds, bet atkal- izcēlās tikai ar to, ko parasti- smadzeņu trūkumu. Gaidu idiotu v ili  :)))

8.februāris, 12:40
V ilis Gutmanis

Savādi sanāk, ... dienesta laikā ir bijis gan mehāniķis uz rariolokācijas ierīces gan aviomehāniķis lidlauka. Cik zinu no sievas onkuļa kurš ir  atvaļināts vistnieks un dienējis pretgaisa aizsardzībā lidlauks un rādiolokācijas ierīces atrodās patālu viena no otras. tā kā sanāk ka ... vienkāŗši melo. Kaut gan kas notiek garīgi slimā galvā ir un paliek noslēpums.

8.februāris, 12:44
Andis

"tad tā ir mana armijas specialitāte, divu gadu apmācība, kā teorija, tā arī prakse izieta. " ©

Jūs taču vakardienu neatceraties, kur vēl kas mācīts turpat 40. gadus atpakaļ. Tādēļ jau nekas neatliek, kā no čuru pilnās galvas ko mālēt. Varbūt man domāt, ka esmu lidotātājs, taču dienot dienu dienā Mig - 25 un Su-27 izpētīju līdz pētējai kniedei un atšķirībā no jums ar vecuma marasmu nesirgstu, ka katru dienu veidoju vienu un to pašu tēmu. 

8.februāris, 12:44
Andis

Par aviomehāniķi ir tas pats, ka es būtu lidotājs apsargājot lidmašīnas vai cilvēciņš strādā ministrijā un izrādās, ka pēc 17mitiem ar lupatu pa parketu slidinās, aber ich bin Minister.

8.februāris, 12:56
Munins

Dža, parādi kā tu pats spēj oponēt. Parādi, ka neesi mazs muļķītis.

8.februāris, 13:55
DŽA

atvar, idiota gabal, lidmašīnas sagatavošana startam, ir diezgan atbildīgs darbs, kas prasa zināšanas un pieredzi. Bet tu esi idiots.

8.februāris, 14:00
V ilis Gutmanis

Piedodat ... bet būt vienlaicīgi gan RLS mehāniķis  un aviotehniķis jūs nevarat. Tā kā labāk nemelojat, meliem makten īsas kājas!

8.februāris, 15:28
Andis

"lidmašīnas sagatavošana startam, ir diezgan atbildīgs darbs" ©

Ne tikai diezgan, bet ritīgi atbildīgs pienākums, tādēļ to veic apmācīti profesionāļi, kuriem tas ir maizes darbs. Protams, uzpildīt petroleju atļaus un ratiņus ar aparatūrām pastumdīt atļaus, bet kāds tam visam sakars ar aviācijas mehāniķi? 

8.februāris, 15:35
DŽA

V ili, var gan. Pusgads Piemaskavā pie RLS, 1,5 gadi aviācijas eskadriļa Kazahijā. Tik vien.

Idiotam atvaram- lidmašīnas sagatavošanu startam, veica iesaukuma zaldāti, seržantu sastāvs gan, bet srochnjiki.

8.februāris, 17:39
V ilis Gutmanis

Nu atkal kaut kas nesanāk. ja jau pusgadu mācību rotā gatavoja  RLS mehāniķi tad kāpēc nosūtija tadu speciālistu uz lidlauku . Laikam  sanāca tāds  sūdīgs RLS mehāniķis ka aidzina  uz Kazahstānu lidmašīnas skrejceļu slaucīt. Jo diemžēl cik man tika stāstīts aviotehniķi bija tādi paši virstnieki ar inžinier tehnisko izglītību nevis parasti iesaukuma karavīri.

8.februāris, 19:04
DŽA

Idiot v ili, aviomehāniķis nav tas pats, kas aviotehniķis. Citas funkcijas veic. Bet, ej tak dirst  :)

8.februāris, 19:11
V ilis Gutmanis

Nē nu pareizi kad navar atbildēt tad vienkārši sāk lamāties. Iesaukuma karavīri ja arī ko pie lidmašīnām darija tad tas bija vai nu šoferis uz degvielas vedēja vai arī rupji runājot krāvēji kas nogadāja līdz lidmašīnai munīciju un palīdzēja to ielādēt lidmašīnā. Nu vai arī slaucija skrejceļu. Nēkādus nopietnākus darbus neuzticot.

8.februāris, 19:21 (8.februāris, 19:23 - labots)
Ir tāds

Vili

Ko darīt, ja cilvēks nezina, ka augstskolās kuras sagatavo lidotājus, reiz Rīgā bija divas tādas, Alkšņa karaskola Mežaparkā militāristiem un civīlais aviācijas institūts kuri sagatavoja divu plūsmu speciālistus, lidotājus un mehāniķus. Abi mācijās vismaz četrus gadus un tikai tad viņus laida pie lidmašīnas. Bet mums ir ģēnijs kurš visu zina un prot no dzimšanas, ar uzgriežņu atslēgu vienā un slotaskātu otrā rokā dzimis. Ko darīt, ja mums darīšana ir ar brīnumbērnu. Arī tā mēdz būt! 

8.februāris, 19:46
DŽA

Nenobrīnīties par to katastrofālo debilitāti, kas piemīt kremļa troļļiem. Aviomehāniķis sagatavo lidmašīnu startam, tā ir rutīna. Ja lidmašīnai ir tehniskas problēmas, tās risina aviotehniķi. Vada lidmašīnu pilots.

Atšķirības starp mani un jums, kremļa troļļiem. Ja man kāds cilvēks stāsta, ka dienējis flotē, jebšu artilērijā, es viņa teikto neapšaubu, jo man nav nekāda pamata uzskatīt, ka cilvēks melo. Nē, es ticu cilvēka teiktajam.

Jums ir savādāk,  jūsu darbs ir melot, melot un melot. Lūk, tādēļ, ka paši melojat, jums šķiet,  ka visi melo. Bet tā tas nav. Jūs esat mēsli, tikai jūs, ne pārējie cilvēki. Jo darbs tāds jums.

8.februāris, 19:59 (8.februāris, 20:17 - labots)
Andis

"aviomehāniķis nav tas pats, kas aviotehniķis." ©

Jā, un ar ko tad atšķiras? 

8.februāris, 20:16
DŽA

atvar, atšķiras gan. Redz, tu esi fašistu izdzimtenis, bet cits ir īsts cilvēks. Vai nav atšķirības? Protams, starp aviomehāniķi un aviotehniķi, tik krasa atšķirība nav. Tas tā, lai tev, idiota gabal, pielektu doma. Bet, nepieleks. 

8.februāris, 20:26
Andis

Dža, es kā *********** pēc specialitātes, vispār nevienam uz sitiena neticu. Tas, ka jūs neko nespējiet paskaidrot, tas nekādi nevairo uzticību jūsu rakstītam un liek domāt, ka esiet profesionāls melis, kurš melo vienmēr un par visu. Nu johaidī, kādas problēmas uzrakstīt, ko konkrēti darījat kā aviācijas mehāniķis. Neatceraties? Jau uzreiz uzrakstu, ka es neticēšu, ja rakstīsiet, ka esiet lidmašīnām tekošos remontus veicis. Vienkārši, ierindnieks, bet attiecīgas kvalifikācijas pēc lidmašīnas avārijas nekādu atbildību nenesīs un tādēļ pie remontiem netiek pielaists. Kā jau rakstīju, uzpildīt petroleju, stumdīt ratiņus ar diagnostikas aparatūru vai kādu lielāku detaļu no noliktavas piegādāt varēs, bet neko vairāk.

8.februāris, 20:59
DŽA

atvar, es tak to pašu tev teicu. Tu esi kremļa fašistu režīma trollis, tavs darbs ir melot, tādēļ tu nevienam netici. Es to saprotu, darbs tev tāds. 

8.februāris, 21:14

Tavs ziņojums

 
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 1:04

Jaunākās diskusijas