Sirds slimību profilakses pasākumi

maria

Jūs, iespējams, zināt, ka noteiktu pārtikas produktu lietošana var palielināt sirds slimību risku, taču mainīt ēšanas paradumus var būt grūti. Neatkarīgi no tā, vai esat pavadījis gadus, ēdot neveselīgu pārtiku, vai vienkārši vēlaties uzlabot savu uzturu, šeit ir astoņi padomi, kā uzturēt veselīgu sirdi. Tiklīdz jūs zināt, kurus pārtikas produktus ēst vairāk un kurus samazināt, jūs dodaties uz veselīgu sirds uzturu.

https://www.ugelhuanta.gob.pe/osman-v-bedi47dd.html

https://www.ugelhuanta.gob.pe/osanam-v-dmk47dd.html

1. Kontrolējiet, cik daudz jūs ēdat
Ēstā ēdiena daudzums ir tikpat svarīgs kā tā kvalitāte. Pārmērīga šķīvja uzpildīšana, papildu porciju uzņemšana un ēšana, līdz jūtaties sāta sajūta, var izraisīt vairāk kaloriju lietošanu nekā vajadzētu. Restorānos pasniegtās porcijas parasti ir vairāk, nekā kādam vajag.

 

Izmantojiet mazas plāksnes, lai palīdzētu kontrolēt porcijas. Ēdiet vairāk pārtikas, kurā ir maz kaloriju un daudz barības vielu, piemēram, augļi un dārzeņi, kā arī mazākas porcijas ar augstu kaloriju un daudz nātrija saturu, piemēram, rafinēti, pārstrādāti vai ātri pagatavojami ēdieni. Šī metode var veidot gan diētu, gan sirdi un jostasvietu.

Pierakstiet ēdienu porciju skaitu. Ieteikto porciju lielumu skaits katrai pārtikas grupai var atšķirties atkarībā no konkrētās diētas vai instrukcijām, kuras jūs ievērojat. Porcijas lielums ir noteikts pārtikas daudzums, parastos izmēros, piemēram, kausi, unces vai gabaliņi. Piemēram, viena porcija makaronu ir apmēram 1/3 līdz 1/2 tase vai apmēram hokeja bumbas lieluma. Gaļas, zivju vai vistas porcija ir apmēram 1 līdz 3 unces vai apmēram kāršu pakas lielums un biezums. Porcijas lieluma vērtēšana ir prasme, kas tiek apgūta. Jums var būt nepieciešams izmantot mērkrūzes, karotes vai svarus, līdz esat pārliecinātāks par savu spriedumu.

2. Ēdiet vairāk dārzeņu un augļu
Dārzeņi un augļi ir labi vitamīnu un minerālvielu avoti. Tas ir arī maz kaloriju un bagāts ar uztura šķiedrvielām. Dārzeņi un augļi, tāpat kā citi augi vai augu pārtika, satur vielas, kas var novērst sirds un asinsvadu slimības. Ēdot vairāk augļu un dārzeņu, var samazināt kaloriju pārtikas produktus, piemēram, gaļu, sierus un uzkodas.

Dārzeņu un augļu noteikšana diētā var būt vienkārša. Saglabājiet dārzeņus mazgātos un sagrieztos ledusskapī, lai ātri uzkodas. Saglabājiet augļus bļodā virtuvē, lai jūs atcerētos tos ēst. Izvēlieties receptes, kuru galvenās sastāvdaļas ir dārzeņi vai augļi, piemēram, cepti dārzeņi vai augļi, kas sajaukti salātos.

22.februāris, 21:44

Tavs ziņojums

 
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 12:49

Jaunākās diskusijas