Atklāj, kā ir visveselīgāk ēst brokastis

tautaruna.lv 18.septembris, 11:44
 
pexels.com
Ir ļoti svarīgi ņemt vērā brokastošanas laiku un posmu starp pamošanos un pirmo maltīti, raksta "sport24.ru".

Lai labāk asimilētu produktus, jāpaātrina vielmaiņas procesu ātrums, tāpēc pēc pamošanās vispirms vēlam izdzert glāzi silta ūdens ar citronu.

Pēc tam tiek ieteikts veltīt 20 līdz 40 minūtes fiziskām aktivitātēm, piemēram, vingrošanai, pastaigai svaigā gaisā vai tamlīdzīgi.

Ja mostaties agri, vēlams brokastis sadalīt divās daļās. Vispirms vēlams apēst kādu augli vai ogu. Derēs arī smūtījs vai svaigi spiesta sula. Šie produkti ir bagāti ar vitamīniem un fermentiem, turklāt praktiski neizmanto ķermeņa enzīmu sistēmu. Tajos ir arī daudz šķiedrvielu un organisko skābju, kas ir svarīgas zarnu darbības un veselīgas mikrofloras uzturēšanai.

Pēc pāris stundām var ieturēt galvenās brokastis.

Nosaukti arī produkti, kurus nav ieteicams ēst brokastīs, piemēram, kukurūzas pārslas ar pienu, ātri vārāmās putras, pankūkas vai smalkmaizītes ar ievārījumu, musli batoniņus, veikalā pirktus jogurtus un sviestmaizes ar desu.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.

Komentē 5

 
Anonīms
 

No pankūkām brokastīs pat nemēģiniet mani atrunāt!

18.septembris, 12:33 Atbildēt

Silts ūdens ar alvejas sulu un Herbalife kokteilis - brīnišķīgas brokastis.

18.septembris, 20:48 Atbildēt

Man tas izklausījās pēc sarkasma.... un ceru, ka tā arī bij domāts.

19.septembris, 10:44 Atbildēt

Tomātus arī no rīta nedrīkstot. Ko tad drīkst? Kāpostus ar gurķiem?

19.septembris, 13:03 Atbildēt

Cilvēks tak nav kaza, gaļu arī reizēm gribas.

19.septembris, 18:31 Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 12:44

Jaunākās diskusijas