Meitene parāda tetovējuma briesmīgās sekas

tautaruna.lv 18.februāris 2023, 18:47
 
Ilustratīvs attēls / Kaspars Krafts/F64
TikTok lietotāja ar segvārdu @ajbeifong pēc tetovējuma iegūšanas parādīja briesmīgās sekas, ko radījusi alerģija pret sarkano tinti.
Rādot tetovēšanas sekas, meitene atklāj, ka viņa jau iepriekš tetovējusies, taču šāda ķermeņa reakcija radusies pirmo reizi.

Ir zināms, ka daudzas valstis aizliegušas tetovējumus ar krāsaino tinti to kaitīgo ķīmisko vielu dēļ, atzīmē The Sun, taču pagaidām tās joprojām ir likumīgas Apvienotajā Karalistē.

@ajbeifong Not infected just an allergic reaction be mindful of red ink. It's banned in certain countries for reasons #tattoofail #allergic #allergicreaction #redink ♬ original sound - Tik Toker

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: 8.maijs, 18:33

Jaunākās diskusijas