Zinātnieki veikuši vērienīgu atklājumu - atrasta Zemes līdziniece

tautaruna.lv 19.februāris 2023, 2:30

unsplash.com
Zinātnieki veikuši vērienīgu atklājumu. Viņi kosmosā atklājuši jaunu planētu, kura, iespējams, ļoti līdzinās Zemei, vēsta medijs "Daily Star".

Kā tiek ziņots, tad jaunatklātā planēta ir tikpat liela kā Zeme un, iespējams, uz tās virsmas ir sastopams ūdens.

Pateicoties tam, ka uz šīs planētas varētu būt ūdens, iespējams, uz tās mīt ciplanētieši.

Jaunā planēta ieguvusi neoficiālo nosaukumu "Earth 2" jeb latviskojot "Zeme 2". Lai arī tā ir ieguvusi neoficiālu nosakumu, tā patiesībā ir nodēvēta par “Wolf 1069 b”.

Zinātnieki lēš, ka jaunatklātā planēta varētu būt savā ziņā līdzīga Zemei, jo tur vidējā gaisa temperatūra aptuveni ir -13 grādi. Šī jaunā planēta, līdzīgi kā Zeme, riņķo ap zvaigzni.

Zinātnieki uzskata, ka šī ir vistuvāk esošā planēta Zemei, kur, iespējams, varētu dzīvot ciplanētieši. Šī planēt atrodas 31 gaismas gada attālumā no mūsu planētas, kas nozīmē to, ka būtu nepieciešamas trīs desmitgades, lai cilvēks varētu ar kosmosa kuģi tur nonākt, ja tā pārvietošanās ātrums būtu 1079252848.18 kilometri stundā.

Diāna Kosakovska, kuras 50 cilvēku komanda Maksa Planka Astronomijas institūtā Vācijā to atrada, sacīja: "Astronomija ir komandas darbs, mums visiem ir viens mērķis - turpināt meklēt aizraujošas planētas." Viņa sacīja, ka ir ļoti svarīgi, lai mēs turpinātu ieguldīt līdzekļus jaunās tehnoloģijās, kas spēj atklāt dzīvību lielos attālumos.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

Autorizācija