Soctīklos: Kāda kliente apstulbina īgnu autobusa šoferi

tautaruna.lv 23.septembris, 19:30
 
Pixabay
Neliegsimies - ja mums kāds vārdiski uzbrūk, bieži vien reaģējam tieši tāpat, nolaižoties līdz "uzbrucēja" līmenim, taču var reaģēt arī savādak.
"Gadījiens iz dzīves.
Reiz gadījās braukt mikroautobusā. Tuvojās mana pietura, piecēlos un sāku bīdīties uz priekšējām durvīm, uz izeju. Manuprāt, nonācu tur laicīgi, bet šoferis domāja citādi. Man tika veltīts nopietns skats un niknā tonī aizrādīts, vai tad laicīgi nevar piecelties?!
Mazliet apjuku un tad teicu: "Vai Jums šodien slikts garastāvoklis? Kā varu palīdzēt?"
Šoferis manāmi apjuka, jo nebija lemts sagaidīt manu ņerrrr... Durvīm atveroties, pateicu laipnu Paldies un veltīju smaidu. Izkāpu ar vieglu, pateicīgu sirdi, ka biju tik gudra un nepadevos provokācijai no tās - otrās puses.
Dzīve, situācijas, attiecības pārbauda mūs. Nekas nenotiek tāpat un nekas nav pa jokam, visam ir savs iemesls. Tā ir pārliecības pārbaude. Pārbaude, vai nesabojāšu savu un cita cilvēka dienu - dzīvi. Vai saprotu, ka soli solī iet abi spēki un tikai man ir lemts izvēlēties, ko domāšu, ko teikšu, ko darīšu. Sākt varu ar šo mirkli un lai tas izdodas!" "Facebook" raksta Gunta.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 15:24

Jaunākās diskusijas