Latvijas ārste atklāj ko šausminošu par Krievijas karavīru medikamentiem Ukrainā

tautaruna.lv 18.aprīlis, 0:30
 
Reuters/Scanpix/LETA
Ne reizi vien izskanējušas runas, ka par Krievijas ķīmiskā uzbrukuma draudiem Ukrainā. Latvijas ģimenes ārste mikroblogošanas vietnē Twitter komentējusi izskanējušo informāciju par to, ka Krievijas spēki pret cilvēkiem Ukrainā varētu pielietot zarīnu.

Iepriekš tika ziņots gan tas, ka NATO ir bažas, ka Krievija varētu Ukrainā sarīkot uzbrukumu ar ķīmiskajiem ieročiem, gan tas, ka Krievijas karavīriem tiekot izsniegti medikamenti ķīmiskā uzbrukuma gadījumam.

Avoti Ukrainas Nacionālās Drošības un aizsardzības padomē runā, ka Krievijas spēki pret cilvēkiem Ukrainā varētu pielietot zarīnu.

Latvijas ārste aprakstīja, kādas ir sekas, ja cilvēks saindējas ar zarīnu.

"Zarīnam nav smaržas vai garšas. Nav nojausmas, ka esi saindēts.

Sāk tecēt deguns, paliek slikta dūša, sākas muskuļu spazmas, un sekunžu-minūšu laikā zūd kontrole pār ķermeņa muakulatūru. Nāve nosmok. Blakus zarīnam ww1 un 2 lietotie fosgēns, hlors, cianīds ir jēriņi ar zobiņiem," viņa raksta.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 4:55

Jaunākās diskusijas