Vīrietis antibiotiku dēļ kļūst par invalīdu

tautaruna.lv 6.marts 2022, 18:33
 
pexels.com
26 gadus vecais Alekss Midltons no Lielbritānijas pēc spēcīgu antibiotiku lietošanas kļuvis par invalīdu, ziņo "The Sun".

Vīrietis bija ieguvis nepatīkamu infekciju, lai cīnītos ar to, ārsti viņam izrakstīja spēcīgas antibiotikas.

Divas dienas pēc antibiotiku lietošanas, jaunais vīrietis pēkšņi sajuta nepatīkamas blakusparādības.

Šobrīd pēc ilgstošas antibiotiku lietošanas, iepriekš sportiskais un veselais vīrietis, ir izkāmējis un viņam nepieciešama diennakts aprūpe.

Viņš ne tikai ir zaudējis formu, bet viņam ir grūtības parūpēties par sevi un arī staigāt.

Aleksa mamma Mišela Midltone atzīst, ka puisi veselu gadu mocīja neizturamas sāpes vēderā. Ārsti atklāja, ka viņam ir "nespecifiska infekcija", kuru nepieciešams ārstēt, dzerot antibiotikas. "Viņi nezināja, kas tā ir par infekciju un iedeva viņam Ciprofloksacīns. Tā ir fluorhinolonu antibiotika."

Kā atzīst Aleksa mamma, tad šīs antibiotikas parasti izraksta pacientiem, kā pēdējo līdzekli slimības ārstēšanā, kad citas zāles nav bijušas pietiekami efektīvas.

Izdzerot kopumā vien piecas tabletes, vīrietis izjuta tirpas, sāpes locītavās. Ārsti solīja, ka pātraucot lietot zāles, blakusparādības izzudīs. Tomēr tā nenotika, 10 mēnešu laikā to negatīvā ietekme ir progresējusi.

Ģimene uzskata, ka situācija ir izvērtusies šāda, jo Aleksam ir radusies spēcīga antibiotiku blakusparādība jeb fluorhinolonu toksicitāte.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: 8.maijs, 18:33

Jaunākās diskusijas