Bērnu slimnīcas daktere publicē piktu ierakstu pacientiem

tautaruna.lv 14.oktobris 2018, 13:00
 
F64 Photo Agency
Laikā, kad sociālajos tīklos bieži vien lasāms par to, ka Latvijas iedzīvotāji ir neapmierināti ar rindām, kas izveidojušās, lai dotos vizītē pie kāda no veselības speciālistiem, sociālajā tīklā facebook ierakstu par visai absurdu situāciju publicējusi Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas(BKUS) ārste.
Paldies tiem trīs pacientiem, kuriem šodien pie manis bija pieraksts, bet kuri neieradās un neatcēla vizīti.

Piektdien, 12.oktobrī, ārste publicējusi ierakstu pacientiem, kuri pierakstījušies uz vizīti, tomēr nav ieradušies.

"Paldies tiem trīs pacientiem, kuriem šodien pie manis bija pieraksts, bet kuri neieradās un neatcēla vizīti. Jūs bijāt veseli trīs pēc kārtas! Ja kāds man sūdzēsies par to, ka netiek pie manis, jo pieraksts ir pilns līdz gada beigām, es iedošu Jūsu telefona numuru un pieteikšu, lai zvana piecos no rīta. BKUS sūta atgādinājuma īsziņas uz kuru atbildot var vienkārši atteikt pierakst," norāda speciāliste.

Jāpiemin, ka arī BKUS mājaslapā ir atrodama informācija gan par to, kā pieteikties vizītei pie speciālista, gan ko darīt, ja kādu iemeslu dēļ uz to tomēr nevarat ierasties.

"Ja netiekat uz pieteikto konsultāciju vai izmeklējumu, lūgums informēt, zvanot uz bezmaksas tālruni 80708866 (pēc valodas izvēlnes ir pieejama funkcija nospiežot taustiņu 2 atteikties no pieraksta, kur pāris minūšu laikā operators jūs uzklausīs un atteiks pierakstu) vai aizpildīt atteikuma formu.

Visa informācija par ambulatoro pakalpojumu saņemšanu BKUS atrodama šeit.

Uzzini pirmais, par ko runā Latvijā un pasaulē, pievienojoties mums Telegram vai Whatsapp kanālā.

 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 10:49

Jaunākās diskusijas