Apmeklētāja: Mani apvainoja un burtiski izmeta no "Dzintars" veikala

Portāls nra.lv 17.jan
 
Vladislavs Proškins, F64 Photo Agency
Portālā "sudzibas.lv" kāda sašutusi pašmāju kosmētikas ražotāja "Dzintars" veikala apmeklētāja norāda, ka pret viņu rupji izturējies veikala pārdevējs.

"Vakar es piedzīvoju ārkārtīgi nepatīkamu gadījumu "Dzintars" veikalā Marijas ielā 1. Kad es iegāju veikalā, es ieraudzīju divus stendus ar bukletiem, es uzreiz piegāju pie stenda ar informāciju pa jauno līniju "Future Formula" priekš problemātiskās ādas.

Tā kā man vēl bija jāgaida 5 minūtes līdz transportam mājās, es paliku veikalā un nolēmu pameklēt vairāk informācijas par šo līniju internetā telefonā. Šajā brīdi man sāka rupji piesieties veikala pārdevējs, apvainojot mani, ka es nedrīkstu palikt veikalā.

Kad es mierīgi mēģināju saprast, ko tieši pēc viņa viedokļa es izdarīju nepareizi, viņš sāka apvainot mani, ka ja te palieku, es varu kaut ko nozagt. Uz jautājumu, ko tieši, jo tajā stūrī, kur es stāvēju, un vēl vairākus metrus apkārt nebija neviens "Dzintars" produkts), atbildēja, ka bukletus.

Uz jautājumu, vai tad bukleti nav domāti ņemšanai (es paņēmu vienu), pārdevējs mani sāka apvainot citā, piemēram, ka mēs visi (kas mēs un visi?) nākam iekšā-ārā, durvis virinās un viņam esot auksti (durvis bija ciet un veikalā nebija neviena cita pircēja ne pirms, ne pēc es iegāju) . Kad es mēģināju pateikt, ka man patīk "Dzintars" zīmols un ka man ir interesanti palasīt par jauno līniju, mani rupji pārtrauca un uzstāja, lai es eju ārā.

Šis pārdevējs man ne piedāvāja pats kaut ko pastāstīt, ne palīdzēt atrast produktu, toties mani praktiski izdzina no veikala. Es esmu šokēta par šādu attieksmi. Nevienā veikalā nevienā pasaules stūrī es vēl neesmu piedzīvojusi kaut ko tādu. Tik zemu apkalpošanas līmeni un profesionalitāti es gan nebiju gaidījusi no "Dzintars" zīmola. Es esmu izdarījusi attiecīgus secinājumus un darīšu tos zināmus arī pārējiem," norāda kliente.

Komentē 9

 
Anonīms
 

Nekavējoties atlaist no darba to pārdevēju.....tāda cūcība nav pieļaujama.

17.janvāris Atbildēt

Varbūt labāk prēmiju?

17.janvāris Atbildēt

Nu ta beidzot normāls pārdevējs. Citos veikalos kā atver durvis, tā uzreiz bars pārdevēju metas virsū- kā jums varam palīdzēt. It kā viņiem viss būtu, piemēram plašā izvēlē 41. izmēra sieviešu apavi/nē, 35, ir, papilnam un ļoti dažādi/, jeb 44. izmēra kleitas/ nē, 36. protams ir, arī liela izvēle, bet tās nevar uzstīvēt uz 44./

17.janvāris Atbildēt

Pilnigi piekritu. Riebjas,ja ieejot veikala,nevari netrauceti apskatities preci bez pardeveju uzmacibas.

17.janvāris Atbildēt
Yohn Plunt > indra.ermansone

Jā, vislabāk preci apskatīt, ja esi no veikala izdzīts ārā. Pilnīgi noteikti!

17.janvāris Atbildēt

varbut pardevejs mobila numurinu neiedeva vai nepiekrita velreiz satikties...

17.janvāris Atbildēt

Neticu,ka pardevejs bez iemesla izturetos tik rupji. Un vel tada veikala pilsetas centra. Ne vienmer pircejam ir taisniba. Kaut kas jau tai kundzei noteikti nav ar galvinu kartiba.

17.janvāris Atbildēt

Viss ir kārtībā, tā ir latvija!

17.janvāris Atbildēt

Labdien!

Mums ir ļoti žēl par radušos situāciju, bet šis ir ļoti dīvains, rets un, diemžēl, neadekvāts gadījums.

Taisnības dēļ vēlamies pasvītrot, ka pārdevējs Atis ir zinošs, kompotents un pretimnākošs darbinieks, par kuru ir saņemtas daudz pozitīvas atzinības no pircēju puses.

Uzņēmumam AS "Dzintars" ir nepatīkami, ka nepatiesa un sagrozīta informācija ir nonākusi dažādos portālos.

Uz katru sūdzību uzņēmums reaģē, un mēģina katru situāciju izprast, kā arī izrunāt ar uzņēmuma darbiniekiem.

Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju, bet pārdevēja vainu esošajā konfliktā neredzam.

AS "Dzintars"

18.janvāris Atbildēt
 
Autorizācija
Komentē Jaunākais: Šodien, 2:41

Jaunākās diskusijas